|
|||
|
|||
Kändisar!!
Har ni under era resor träffat några kändisar och i såfall var?
|
|
||||
|
||||
Sv: Kändisar!!
Citat:
//Helén |
|
|||
|
|||
Ja, och internationella
|
|
||||
|
||||
JA, vi såg Börje Salming på Arlanda............
|
|
|||
|
|||
Hm. Kjendis og kjendis. Den greske legen som gjort nordmann av seg, Fedon Lindberg, han med GI-kokebøkene mm (omtalt her på forumet) var i Nafplio for et par år siden.
Han satt på en utekafé, og jeg tenkte, hvem er nå det igjen? Sikkert en kelner på en taverna vi går mye på eller noe sånn. Det var rett før jeg hilste. Først etterpå skjønte jeg det var ham. Så ham på flyet hjem fra Athen også. Ellers sverger jeg på jeg så Jeremy Irons ved flere anledninger i Zagorahoria, men maken nektet for at det var ham. Kan man se for seg Jeremy Irons i Zagorahoria? Har du truffet noen selv, Delfina? |
|
|||
|
|||
Kändis och kändis... Men jag satt och pratade med Olle Mirsch på en resa ner till Athen för många år sedan. För de som inte är ljudnördar, som jag är, så var han en av de mest kända högtalarkonstruktörerna i Sverge på den tiden. Och det var rätt bra grejer då. Sedan att jag hade sålt rätt mycket av hans grejer i min ungdom när jag jobbade med Radio o Tv gjorde ju inte saken sämre.
Peter |
|
|||
|
|||
"Under våra resor..." det kan man ju tolka lite si o så... Jag har träffat Peter Harryson på Finlandsfärjan! Och Carola och Runar på Arlanda....
Men det är väl inget mot Remos - eller hur Karin? |
|
||||
|
||||
Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
Sorry Camilla, hur kunde jag! Jag har i alla fall träffat Mark Levengood - my favourite - men det var i Stockholm...
|
|
|||
|
|||
Citat:
Senast redigerad av Zanét den 2006-08-25 klockan 21:41. Anledning: För långt citat |
|
||||
|
||||
jeg har set Rod Stewart på Skopelos
|
|
||||
|
||||
og Ivan Rebroff...
|
|
||||
|
||||
og Mike etellarandet, svensk fodboldspiller
|
|
||||
|
||||
OK för 2 årsen när jag klättra i berg faktiskt i Nea Makri träffa jag Bruce Springsteen och Tom Hanks som oxå skulle klättra och jag fick hjälpa dem med repen....
Camilla |
|
||||
|
||||
Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
Kay Pollak på Donoussa.
Elena P. på flyget till Athén. Arne o Birgitta + Eva L på Fourni |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
..och jag bodde på samma lilla hotell som Dan Ekborg i 14 dagar på Kalymnos..på hans bröllposresa med en ung tjej som han skilde sig ifrån lika fort om jag minns rätt....... Året var väl 1996 tror jag... Jag åkte i samma taxi som honom från hotellet till hamnen i Potia på Kalymnos på väg hem. Jag gillade honom inte innan och definitivt inte mer efter det jag såg under de två veckorna!
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||