|
||||
|
||||
luffen snart igång!
Packningen klar. Ikväll blir det hej då till farmor och morfar. I morgon flyg till Arlanda, sova på Rest and Fly (rekommenderas!) och så tidigt lördag morgon flyg till Athen. ÄNTLIGEN! Färjan 16.30 till Sifnos... Sen får vi se. Vi har inte helt gett upp planen om att krångla oss till Amorgos, via Paros och Naxos, men det beror på färjor, väder, barnens humör och allt annat. Det enda vi vet är att ingen av våra alternativ till Amorgos känns fel! Barnen är laddade och undrar vilken dag de får dyka i havet. Fjärde gången Grekland för 5-åringen, och tredje för 3-åringen... Nu är det count-down big time! 21 härliga dagar att se fram emot!!
Bea |
|
||||
|
||||
Sv: luffen snart igång!
Lycka till! Nog borde ni hinna med att ta er till Amorgos! Börja er att beta av Amorgos. Varför inte ta båten dit när ni kommer till Piraeus. Borde nog gå en direkt. Tidigare åkte jag en 17.30 i och för sig framme mitt i natten..... Panorama i Katapola är bra, nära till reservstrand sådär på kvällskvisten resp morgon doppet. Rekommenderas. Vi bodde verkligen ett stenkast från stranden. Annars är det ju Aiga Anna nedanför klostret samt Meltezi beach som rekommenderas. Blåaste blå bad jag någonsin tagit!
|
|
||||
|
||||
Sv: luffen snart igång!
Citat:
Trevlig resa! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|