|
||||
|
||||
Ska nog börja packa nu!
Om 7 timmar sätter vi oss i bilen för att åka till Luleå flygstation, sover sedan på R&F och vips vid 12-snåret i morgon andas vi grekisk luft på Skiathos.
Raka vägen till hamnen för lunch och båt till Skopelos. Blir hämtade i hamnen av folk från Del Sol och sedan ska vi bara NJUTA! Ha det bäst alla ni andra också! Elisabet o Jonatan |
|
||||
|
||||
Sv: Ska nog börja packa nu!
Hoppas ni får en riktigt trevlig resa med massor av kul upplevelser och att regnet där nere upphör. Ska bli spännande att höra om era erfarenheter när ni kommer hem. Har själv bott på R&F ett par gånger och det var bra. Härliga norrlandsbilder på vägarna i foajén.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Inte desto mindre en av Sveriges vackraste platser! För övrigt; bland alla upplevelser drömmer jag om att få se en leopardsnok den här resan! |
|
||||
|
||||
Ha det härligt där nere och hälsa min älskade Skiathos från mig
|
|
||||
|
||||
Ha en riktigt go och härlig semester på Skopelos som jag endast varit på en gång, men efter den veckan helt klart en av mina favoriter
//Zanét |
|
||||
|
||||
Ha det så fint Hoppas vädret blir som det skall igen därnere
Riitta |
|
|||
|
|||
Ha en jättefin semester Elisabet!
Här på Rhodos har vi fått vår första riktiga regnskur med med blixt och dunder... Men det är ganska skönt faktiskt. Sitter inne i mysdress och jobbar idag. |
|
||||
|
||||
Vad häftigt att åka så här sent. Hoppas ni får en härlig resa
|
|
|||
|
|||
Ha så trevligt, och lycka till med vädret! Prognosen ser lite darrig ut, men de har ju haft fel förr.
|
|
||||
|
||||
Önskar er en jättehärlig resa!
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha en underbar resa! Hoppas ni får mycket sol, trots de darriga väderrapporterna. Kommer osökt att tänka på en film som är inspelad i dina trakter: "Vi hade i alla fall tur med vädret". De hade ju sol, men sen gick det mesta fel. Så illa ska vi väl inte hoopas att det blir! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Jag fick inte se någon leopardsnok, fast de lär vara vanliga där. Men en massa andra intressanta djur såg vi, bland annat en 4 cm gecko som ramlade ner i min rygga!
Vädret var bra. Det slog om till fint den dagen vi kom, de tre sista dagarna innan hade det varit regn och kallt. Vi hade några dagar med lite moln och en del dis, och det var bra, då slapp vi kladda med solskyddskrämen. Det blev varmare och varmare för varje dag tror jag, sista dagen var det närmare 30, idag lär det vara något svalare där, och i kväll ska enligt utsago regnet och kylan komma tillbaka. Kan väl inte tro att de sa det bara för att vi åkte igår...? Vattnet gissar jag var 24-26 grader. Kvällarna var kyliga, jag hade jeans och tröja så gott som varje kväll. Dock inte sonen, han tyckte shorts och t-shirt var lagom. Ja och så hade vi det BRA |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|