|
|||
|
|||
Hej!
..får man säga "hej då" fast det är Italien man åker till??
I morgon går flyget till Milano kl 14.30 och det verkar vara behaglig temperatu där ..10-13 grader och sol. Vi ser fram emot resan och önskar alla här hemma GOTT NYTT ÅR! Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Hej!
Hej och hejdå Ha det så jättebra i Milano
En vecka kvar till Atenresan Riitta |
|
||||
|
||||
Hej!
Det ser ju jättefint ut med strålande SOL både i Milano och Aten de kommande dagarna! Vi önskar er härliga nyårsresor med massor av avkoppling, upplevelser, god mat och dryck och en massa ny energi när ni är hemma igen. Riktigt Gott Nytt År! M & J |
|
||||
|
||||
Riktig God Tur fra Arne og meg, også Milano blir sikkert en flott opplevelse
Kari |
|
|||
|
|||
TACK, TACK go´vänner!
Vi ska skänka er en tanke på nyårsaftonen.....Nu blir vi ensamma, förra året var vi tre par från tre olika länder som firade nyår ihop. Tänk så fort detta år gått! Vem vet; nästa år kanske det är Aten igen Lissi - som packat klart |
|
||||
|
||||
Usch vem vill fira nyår i Rom, Aten eller i någon annan stad med ljum väderlek? En sån kväll måste ju bara vara, långtråkig, urtrist och alldelse.... alldeles,,,,, underbar.........!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis till en spännande nyårsaftonsresa! Vi som får stanna här hemma får väl vara nöjda med att det är varmt för årstiden! Ingen vit jul och troligtvis en grön nyårsafton med. Hälsningar Yeasou |
|
||||
|
||||
Önskar er en trevlig resa och ett gott nytt år
|
|
||||
|
||||
Vem vet; nästa år kanske det är Aten igen
Lissi - som packat klart[/quote] Våre tanker vil også gå til forrige nyttårsaften JEG h å p e r å få feire nyttår i Athen igjen neste år, det er sikkert Kari |
|
||||
|
||||
Nu tycker jag att ni pratar VÄLDIGT förnuftigt!
|
|
||||
|
||||
- ja, ikke sant
|
|
||||
|
||||
Önskar er en riktigt trevlig resa till Milano och nyårsfirandet där! Gott Nytt År
Zanét & Zissis |
|
|||
|
|||
Trevlig resa och Gott nytt år från mig också.
Yvonne |
|
||||
|
||||
Trevlig resa och Gott Nytt År!!!
Carina och Percy |
|
||||
|
||||