|
|||
|
|||
NU!!!
Ja nu är det snart dags att åka iväg!
Svärmor har anlänt och allt är packat och vi har AKUT lyckats få tag i en läkare i Kalmar som skrivit ut ny hjärtmedicin som hon glömt kvar i Mönsterås! PUST ! Tur det finns jourapotek... Kl 04.20 i morgon bitti kommer taxin och hämtar oss till Svågertorp.. Jag har försett min goa svärmor med en alldeles ny KALIMERATRÖJA! Hennes första Greklandsresa är snart påbörjad!! Även den isblå vinnartröjan är med! Vi hoppas att det fina vädret är kvar för er som är hemma... Lissi - och Cbriss |
|
||||
|
||||
Sv: NU!!!
Usch , det börjar nästan bli en vana att önska er:
Trevlig Resa! // Helén |
|
||||
|
||||
Hej !
Vi önskar Er trevlig resa på Peloponnesos , de blir garanterat en upplevelse, för Svärmor oxå ! Hoppas Ni "banar" väg för oss som åker ner om tre veckor. Håller på att läsa in lite på ämnet "Peloponnesos" ! ( S Stolpes " Morea ", för andra gången ) Tar nog boken med i bagaget ! / Tom & Bodil |
|
||||
|
||||
Kalo Taxidi !!!!!!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Ni ska ha tack för tips på boende i Kardamili..Studio för 3 nätter bokade. 65 euro natten...Det ser HELMYSIGT ut!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Ha det så gott Det skall bli spännande och höra vad svärmor tyckte om Grekland
Riitta |
|
||||
|
||||
Önskar er en trevlig resa och svärmor kommer säkert också att bli förälskad i Grekland som oss andra Hur länge blir ni borta denna gång?
|
|
|||
|
|||
Vi blir bara borta en vecka. Vi vill fira påsken i det underbara SKÅNE!
Lissi |
|
||||
|
||||
Tänk att ni åker nu igen. Det drar i mig varje gång jag hör om en ny avresa.
Ha det riktigt skönt och ge svärmor en massa goa intryck och upplevelser! Och det samma till er: Massor av avkoppling och goa upplevelser! Kalo taxidi! |
|
|||
|
|||
Tack Marianne!
Jag hoppas ha med mig många små pärlor tillbaka...och vi är nog helt säkra att det INTE är sista gången till Peloponnessos... Lissi |
|
||||
|
||||
Ha det så bra alla tre! Härligt att ha med sig en "nybörjare". Klart att hon kommer att bli nöjd
Tänk att ni kommer till Grekland i blom om några timmar bara... Ivi -som har så där 50 dagar kvar till avgång |
|
||||
|
||||
Önskar er också en trevlig resa! Idag har man nästan kunnat inbillat sig att man varit i grekland när man suttit vid solväggen...härligt
Malin - 50 dagar kvar |
|
|||
|
|||
Ser fram emot rapport när ni återvänt. Åker själv till Kalamata och Petalidi den 17/5=50 dgr kvar till avresa. Längtar enormt efter att komma iväg.
Ha det bäst! Lena |
|
||||
|
||||
Ha en jättebra resa även denna gång i Grekland
|
|
||||
|
||||