|
|||
|
|||
Hur gick det till?
Jaha, inte skulle jag resa nå'n stans i vår! Inte skulle jag resa till Rhodos igen, var ju där i oktober!
Hur kommer det sig då att vi just bekräftat att vi vill ha två dubbelrum på Kristinas rum och även betalt flyget ner med Airtours den 28:nde maj? Visst är det fantastiskt hur det kan bli!!! |
|
||||
|
||||
Sv: Hur gick det till?
Jo om man hade det att se fram emot vore man ju väldigt glad
men nu har man ju inte det Hoppas resan blir bra Inger |
|
|||
|
|||
Hej Inger
Det är trevligt med spontana människor. Det är nästan detta som är det bästa med resor, det är som triss, plötsligt bara häder det, man har beställt och fattar inte hur det gått till. Gubben och jag är Rhodosvänner och bara måst dit minst en gång per år. I år blir det i slutet av augusti och 2 veckor, det känns som att komma hem. Trevlig resa Från en annan Inger (ouzomini) |
|
|||
|
|||
Rhodos har den effekten en gång Rhodos alltid Rhodos
|
|
||||
|
||||
Visst är det märkligt hur man kan överraska sig själv ibland?
Grattis |
|
|||
|
|||
Ja, såna överraskningar är ju faktiskt helt OK!
Efter trettioett års uppehåll blir det plötsligt inte mycket mer än ett halvår mellan gångerna. Är det kanske den berömda ketchupeffekten? ...eller så beror det på det i vårt tycke fantastiska boende vi hittat hos Ann-Kristin genom Kalimera! Senast redigerad av Ingerp den 2007-04-02 klockan 15:06. |
|
|||
|
|||
Sv: Hur gick det till?- Rättelse!
Har just insett att jag skrivit att vi åker en månad senare an vad vi gör! Den 28:de APRIL, sticker familjen iväg!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|