![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Någon som bokat flygresa mellan aten o milos på olympics hemsida? funkar detta? längst ner ska man skriva i adress men landet går inte att ändra, står Danmark...hur gör man ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Jag har bokat på nätet både Olympic och Aegean (min favorit men jag vet ej om dom flyger Milos). Brukar inte vara problem. /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Man kan alltså inte ändra Danmark till Sverige i Bokningen, vill ju gärna att biljetten ska komma fram till mig...
|
|
||||
|
||||
![]()
Lugn!!! Biljetten skickas från Danmark direkt hem till dig!!! Detta baserat på att Olympic sedan ett par år tillbaka lagt ned sitt kontor i Stockholm.
Beställ du i god förvissning om att dina biljetter kommer att skickas från Danmark och direkt hem till din bostadsadress!!! Arne "Med nu bara under tjugo dagar kvar att arbeta innan pensioneringen" |
|
||||
|
||||
![]()
hm...ok...men hur kan de veta att jag bor i sverige då det inte går att skriva in nånstans?
![]() Senast redigerad av Kalimera den 2007-04-10 klockan 18:40. Anledning: Lång citering |
|
||||
|
||||
![]()
Ok tack för hjälpen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/LG |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för hjälpen, funkade utmärkt, dessutom billigaste alternativet att boka direkt på Olympics hemsida, biljetterna kom 3 dagar senare
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
har just bokat Aten-Milos tur & retur och fick detta meddelande via e-mail Ticket delivery If you have an electronic ticket, that is you have been given in your confirmation e-mail a Booking Reference Number and a Ticket Number, please proceed directly to check-in of your departure airport. In case you are not given a Ticket Number in your confirmation e-mail but only a Booking Reference Number, paper tickets will be sent to the OA offices of the departure airport of your flight to be picked up before departure. Paper tickets should be collected by passenger showing an ID-card or passport. Man hoppas verkligen att det funkar och att biljetten finns att hämta på deras kontor på flygplasten i Aten Göte |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|