|
||||
|
||||
Midsommar Afton!
Känner mig lite som en barn unge, första Midsommar i Sverige på flera år Och då blir det lätt lite "överdrivet" ska ha HELA stuket, vi ska ut och plocka blommor, göra midsommar stång, midsommar buffé med ALLT man kan tänkas ha mm. Men ska bli så kul! Glad och trevlig helg till Er alla!
Camilla |
|
|||
|
|||
Sv: Midsommar Afton!
En riktigt trevlig midsommar önskas Er alla.Här i Stockholmsområdet ser det rätt ok ut med vädret också...Håller tummarna.
|
|
||||
|
||||
Glad midsommar härifrån norr också. Vi lär ska få sol.
Eva |
|
||||
|
||||
Här har ösregnet börjat redanDet skall visst hålla på några dagar
Så var glada ni som skall få sol Ha det så gott allihop vad ni än har för väder Flickorna i familjen är på Landvetter nu och värmen på Karpathos väntar på dom Riitta |
|
||||
|
||||
Trevlig midsommar Tyvärr har vi bara regn i sikte, här i södra Sverige
Moster |
|
||||
|
||||
Ingen midsommar utan regn... det regnar ju tom. på Saltkråkan...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Moster |
|
||||
|
||||
Trevlig Midsommar helg till alla!
Oavsett väder |
|
||||
|
||||
TREVLIG MIDSOMMAR också från Finland!!
Kl 8.30 blå himmel, små moln, 20 grad på dagen, ett härligt midsommarväder och JAG SKA SITTA HEMMA som "hundmormor" hela kvällen (första gången under 30 år när jag inte är på ÖN, vår "egen" i Saimen, då kära maken MÅSTE gå och spela sin trumpet på midsommarfesten !!) Ha det Eija |
|
||||
|
||||
TREVLIG MIDSOMMAR till er alla från mellersta Skåne där regnet skvalar ner från en supergrå himmel!
//Zanét |
|
||||
|
||||
Vilken otur för er som har regn men det är väl bara att göra det bästa av det och duka långbord inne. Såg en stund på TV 4 i morse och de sände från Norrbotten och ett inslag från Gammlia här i Umeå där en av getterna just var på väg ut för dagen. Undrade just om det var min favorit Egon som alltid vill bli kliad och pratad med. Strålande sol, vackra ängar fulla av blommor och uppklädda midsommarfirare det är härligt att se.
Så har det inte alltid varit minns midsommarhelger då regnet stått som spön i backen och andra då det nästan varit lite snö i luften. Eva |
|
||||
|
||||
Glad midsommar önskas också från blöta Götet!
Här ska bara arbetas/forskas hela dagen, ingen rast och ingen ro... |
|
||||
|
||||
Glad midsommar! Jag är slak efter att ha varit sjuk hela veckan så jag har varit ute och hyrt filmer, det ska bli härligt
Djävulen bär Prada och The Queen (Helen Mirren som Elizabeth II, jag fick inte nog av Elizabeth I på tv i veckan) blir mitt midsommarfirande. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|