|
|||
|
|||
Apladas
Någon som bott på Hotel Apladas? Ett lägenhets hotell i Agia Marina. Dit åker vi om ca 11 dagar. Första gången på Kreta för oss.
|
|
|||
|
|||
Sv: Apladas
Jag ska dit den 14/9 jag också! Skulle vara kul om det är någon som känner till nått om hotellet. Det finns inte värst mycket att läsa om det.
|
|
||||
|
||||
Hej!
Vi bodde där mellan 17/8-31/8.Hotellet är helt ok,bra städning,trevlig personal,upplevde vi i allafall, poolen på hotellet vet vi inget om för vi testade den aldrig,men den var väldigt liten.Det är ca 250 meter till stranden med en ganska hårt trafikerad väg att korsa.Ett tips handla inte på supermarketen mitt i emot bensinmacken där jobbar den grinigaste kvinna vi har träffat våra liv,men det är vår personliga åsikt. Trevlig semester Fredrik&Carina |
|
|||
|
|||
Bodde där i augusti 2006 och ska bo där nu i sept 2007 en vecka också. Helt OK alltså. Nära till stranden som ligger på andra sidan vägen, som dock är mycket svårt att komma över tidvis...... I mitt tycke ett lugnt o trevligt hotell, vilket faktiskt en grekisk kille som expedierar i en affär i närheten där också påpekade till mig förra året :-) Jag är en kvinna över 50 som gillar trevligt umgänge, liv o rörelse likaväl som lugn och ro, så smaken kan ju skilja sig förståss över åldrarna.
Annalena |
|
|||
|
|||
Tack...nu är det bara 4 dagar kvar....Min dotter är i Platanias nu och de hade 30 grader varm och strålande sol igår.
|
|
|||
|
|||
Citat:
JÄTTEBRA...Trevlig personal Senast redigerad av dahlqvist den 2008-03-23 klockan 12:11. |
|
|