|
||||
|
||||
Bra resmål i december..?
Funderar på att åka bort 14 dgr runt jul. Vill ha något nytt, men ändå sol och bad. Såklart lite shopping och gärna till något lite exotiskt. Kom gärna med förslag!!! Vilken världsdel som helst!
|
|
|||
|
|||
Sv: Bra resmål i december..?
Isla Margarita i Venezuela har jag hört ska vara fint.
Läs mer på reseforum.se och enl.Aftonbladet är det "ön som har allt". Mexiko kan ju också vara nåt... |
|
|||
|
|||
Isla Magarita besøkte vi i januar, rimelig og bra Skulle gjerne reist tilbake igjen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
vad kostade det ung, resan? fickpengar? mat och dryck, på ett ungefär bara.?? |
|
|||
|
|||
Vi reiste med Star Tour (Fritidsresor). De fleste hoteller på Isla Magarita er alt inklusive og det var bra mat/drikke. Ville ikke ha reist dit uten. Vi betalte kr. 26.000,- for to stykker, men da var det med en to dagers tur til Venezuela, veldig bra. Jeg tror det var rundt kr. 21.000,- for opphold (norske kroner). Fin utsikt fra rommet til det karibiske havet.
Dette er Karibien, ekte, og naturlig. |
|
||||
|
||||
Brasilien är inte dumt i januari och Vietnam.
Eva |
|
||||
|
||||
För någon vecka sedan när jag letade julresa, hittade jag 14 dagar till Guadalope (om det nu stavas så) för 50 000 för 4 personer. Med flyg och 5-stjärnigt boende. Jag tror att det är dollar som är valuta där så det borde ju vara förmånligt att leva där just nu.
Jag letade efter min egen resa hos de traditionella resaktörerna, vill ha för mig att det var Sembo jag hittade denna hos, eller Ving. |
|
||||
|
||||
Citat:
Men visst verkar det härligt där! |
|
||||
|
||||
Vi ska till Sydafrika julen 2008 efter tips från vänner. Där ska det finnas mycket att se och bada kan man också... Men det bästa är nog safari...
Åker man i november (senast) kan man beskåda valar, men eftersom vi inte kan åka då, får det bli en annan gång... Träffar de som varit just i Sydafrika om 1 timme så om du vill kan jag fråga lite mer då? |
|
|