|
||||
|
||||
Athen och Naxos Maj 2008
Du blir bara dyrare och dyrare Janne. Man kan inte läsa på Kalimera utan att börja längta och idag hände det igen. Vi bokade fyra flygstolar till Athen 676 kr /person och väg direkt till Athen otroligt, men utan Kalimera hade jag haft kvar pengarna till mat och annat nyttigt!!!!
Hälsingar Glenn& Berit |
|
||||
|
||||
Sv: Athen och Naxos Maj 2008
Grattis till er bokade resa! Man ångrar sig aldrig.
Billiga flygstolar. Var har ni fått tag på dem? Jag längtar också till Naxos nu... *åhh* Ha det så jätte skönt! Det blir väl nästa alltid Naxos? Känns som att ni nyss var iväg!? Senast redigerad av Siri A den 2007-11-11 klockan 15:43. Anledning: Tillägg av text. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Ja, vi bokade också vår utresa i dag. Arlanda- Athen med SAS söndagen den 18 Maj. 650 SEK pp.
Förvisso okristligt tidig avgång 06.00, men det får man ta till detta facila pris. Hemresan i mitten av Juni har vi tid att vaska fram under mörka vintermånader. Arne och Hustrun |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vi har också bokat med SAS t.o.r Stockholm - Athen med utresa 18 augusti och hemresa 2 månader senare för 2 688:- för 2 peroner. Så det verkar finnas en del billiga resor med SAS om man kan flyga till Athen. Går ju säkert att få billiga utresebiljetter med Apollo när dessa one way biljetter släpps men då är det ju hemvägen som kan bli kostsam.
Margaretha |
|
||||
|
||||
Hemvägen har alltid varit nästan lika billig när jag bokat mina one-way. Brukar skilja 100 kr så det är inget att grubbla över.
Eva |
|
||||
|
||||
Det känner jag inte igen, Eva. När jag tittat på oneway till/från Landvetter har hemresan kunnat gå på uppåt 1200-1500 om utresan varit superbillig.
Om utresan legat lite högre i pris har dock hemresan legat ungefär likadant som utresan. |
|
||||
|
||||
Jag har aldrig åkt på de riktigt billiga biljetterna utan betalat runt 800-1100 kr vilket är billigt för mig. Har också bara åkt one-way de två senaste åren.
Till Samos 2006 kostade ut och hemresan lika mycket dvs drygt 800 kr. Till Santorini i år var hemresan 100-200 kr dyrare och kostade ca 1200 med mat på planet. Det är vad jag kallar billigt. Eva |
|
||||
|
||||
Då har vi samma uppfattning. Det är 149-198-kronorsbiljetterna ut som brukar vara betydligt dyrare hem.
|
|
||||
|
||||
Fast det blir ju ändå en väldigt billig resa även om biljetten hem kostar 1500 kr slutar slutsumman på en låg nivå om utresebiljtten bara kostat ett par hundra. Den bokningen skulle jag inte tveka om.
Eva |
|
||||
|
||||
Och vad spelar priset för roll. Vi skall ju ändå dit.
men visst är det roligt om man hittar en resa som är billig Glenn |
|
|