|
||||
|
||||
Min önskelista till Kalimera-jultomten
Snart är det jul och som alla vet får alla snälla barn önska sig något. Här kommer min önskelista:
* En rejäl och fin Kalimera-almanacka för 2008 med 12 härliga bilder från olika delar av Grekland. * Som alternativ 2 samma som ovan men med bilder från det grekiska köket. Hur ser er önskelista ut? //Zanét |
|
||||
|
||||
Sv: Min önskelista till Kalimera-jultomten
Jag skulle kunna tänka mig en Kalimera-almanacka med 12 härliga bilder på katter, från Grekland förstås
Moster Senast redigerad av inkfish den 2007-11-15 klockan 22:17. Anledning: långt citat |
|
|||
|
|||
..och jag vill SÅ gärna ha rejäla Kalimerabadlakan! Inte så tjocka, men stora....
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
|
||||
|
||||
Och jag önskar att en nygammal favorit dyker upp, nämligen nyckelband. Att kunna märka resväskan med ett härligt grekblått Kalimera-band vore inte så dumt heller...
Ivi |
|
||||
|
||||
Bilderna som vinner tävlingen vore ju mumma
|
|
||||
|
||||
Jaaa! Det vore ju toppen Men då får nog nissarna jobba på med högtryck i fall det ska hinnas till denna jul...
Ivi |
|
|||
|
|||
Jag önskar att Kalimera-saiten fortsätter i en trevlig anda,,,,,och badlakan(grekiskt blå med vit text)Att andan blir trevlig bestämmer ju vi,men att Janne fortsätter glädja oss med denna underbara sait.
Senast redigerad av Athanasia den 2007-11-16 klockan 06:38. Anledning: kom på en sak... |
|
||||
|
||||
Snusdoselock med Kalimeralogga
Stinab |
|
|||
|
|||
Vill också ha almanacka för 2008 med bilder från Grekland. Eller kanske en ryggsäck i blått med loggan som kan användas till Greklandsresan....
|
|
||||
|
||||
Citat:
Katt (Ouzo) har vi och foto i massor men det andra vore kul. //Chras |
|
||||
|
||||
Varje år säger vi att vi ska ha ett grekinspirerat julbord med spenatpajer och annat gott, men varje år sitter man där och käkar traditionell julskinka i alla fall. Det är svårt att övertyga släkten.
Förra året lyckades vi dock med att få lite vitlök i kötbullarna i alla fall! Vem vet, vi kanske lyckas i år! Det får bli mitt önskemål. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Tack för idén jag fick av den här tråden, har just varit på fujis sajt och beställt almanackor med mina egna Greklandsbilder!
Kanonbra julklapp (inte minst till mig själv) |
|
||||
|
||||
Badlakan vore toppen och kanske lite fler modeller på t-shirts?
Nyckelband och kanske namnlappar (i nåt stryktåligt material) att märka väskan med. Keps eller solhatt vore ju toppen.. Ajdå, stackars Kalimera tomten får en låång lista. Hehe |
|
|||
|
|||
Det vore kanonbra. Bara man inte lyckas att åka med ett fullproppat "Kalimeraplan"
|
|
||||
|
||||
Heja badlakan!!
|
|
||||
|
||||
Ja det önskar jag mig med. Sedan funderar jag på att köpa en cd-guide.
Inför nästa år ser jag fram emot Jannes och Camillas salladsbok. Linnen i större storlekar önskar jag mig också. Mvh Ann |
|
||||
|
||||
Ja, den glömde jag helt bort. Självklart finns den med på önskelistan också...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
||||
|
||||
Fler linnen i andra färger vore trevligt. Jag har använt mitt svarta en del men det blå var för mesigt i färgen. Modellen mycket bra och välsittande.
Eva |
|
|