|
||||
|
||||
Sv: Snart blir det spännande/fototävlingen
Va duktiga folk har varit på att ta bra bilder. Skulle vilja rösta på flera stycken. Måste fundera några dagar till innan jag bestämmer mig för en. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
Tusind tak til alle jer, der har indsendt de flotte billeder.
Den største billedgåde hidtil Jeg er nu nede på 9 favoritter, og som mange andre finder jeg det også svært at vælge. Held og lykke til alle og ikke mindst god jul og godt rejseår 2008. Hilsen Susie |
|
||||
|
||||
Kanske en ny framtida tävlingsgren på Kalimera
|
|
|||
|
|||
Visst Zanet! Sprintröstning då man måste rösta samma dag!
Lissi |
|
||||
|
||||
Dessutom med speed 10 bilder/minut
|
|
||||
|
||||
Vilka fina bilder!
Jag har nu gjort en första genomgång och fastnat för fyra stycken bilder som jag nu skall välja mellan. // Helén |
|
||||
|
||||
Jag fastnade för fyra och nu ligger två som favoriter. Vill ha både intressanta vardagsgrekiska motiv och bra bildkvalitet så då försvann en del bilder.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Nej, tacka vet jag maratonröstning. Mer grekiskt också! |
|
||||
|
||||
Jag går på din linje. Janne lägger alltså ut 4000 bilder i november, sen röstar vi fram till slutet av april
|
|
|||
|
|||
Bra idé Inkfish: Då kan ju även ett pris gå till den uthålligaste röstarenFör att få lite variation på motiven skulle en klass vara "Interiörer" tycker jag . DET har vi aldrig haft tror jag...Jag menar 4000 vackra landskap orkar vi inte med
Lissi |
|
||||
|
||||
Nu har jag också, efter en hel del vånda, bestämt mig och röstat. Jag tog först ut 10 bilder som sedan gick ner till 5. En av dessa fem fick sedan min röst. Men jag skulle vilja rösta på minst tre. Men nu är det gjort och nu är det bara att vänta på nästa kategori.
God fortsättning på julen till alla. Olle |
|
||||
|
||||
Hej allihop!
Var någonstans står det på www.kalimera.nu att det skall bli en fototävling 2007? Jag har letat och letat, men hittar inga referenser till att vi skall kunna skicka in fotografier för tävlingen 2007. HJÄLP! Sivan |
|
||||
|
||||
Tyvärr är du för sent ute, andriotissa! När det var dags att skicka in bilder fanns ordentlig information på Kalimera - men eftersom bilderna i första kategorin är publicerade så har tiden för att skicka in bilder gått ut (den gjorde det den 16 december, om jag minns rätt).
|
|
||||
|
||||
Nu har jag också röstat! Puh!
Det tar sin tid att titta igenom alla bilder.. Men det är ju roligt förstås! Hittade min favorit ganska snabbt faktiskt, tycker den är helt outstanding! Återstår att se om fler tycker som jag.. //Stina |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|