|
|||
|
|||
Hur är det att resa runt ensam?
Jag undrar om det är någon som vet hur det fungerar att resa runt på öarna som ensam tjej? Är singel och har nu tröttnat på att jaga respartner till sommarsemestern, antingen har de redan semestern bokad eller så vill de inte åka dit jag vill, d.v.s Grekland! Jag är resvan sen tidigare men har inte rest i grekiska ö-världen förr och att då resa runt på egen hand känns spännande och lite läskigt. Tar därför tacksamt emot info och peptalk om ni har det
Har tänkt mig att vara borta i 17 dagar och då hinna med 3 öar- Milos, Amorgos för att sedan avsluta med Naxos och sen flyg hem från Athen. Låter det som en fungerande rutt? |
|
||||
|
||||
Sv: Hur är det att resa runt ensam?
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med första frågan av förklarliga själ. Men jag undrar mest VAD! är det för folk som inte vill åka till grekland?
|
|
||||
|
||||
Jag reste själv två resor förra året. Fyra veckor på sommaren och två veckor på hösten. Det var alldeles fantastiskt trevligt. Härliga och trevliga människor mötte jag. Jag var på Samos, Agathonissi och Lipsi.
Åker i väg fyra veckor snart igen, själv, fast då till nya resmål. Skall bli härligt. Lena |
|
|||
|
|||
Har det helt likt som deg, det blir som regel ihvertfall 1 alenetur hvert år. Jeg drar som regel tilbake til ett sted jeg har vært før, og dermed kjenner litt folk. Funker veldig fint det og blir mindre og mindre stress hvert år . Mulig det tilogmed blir 2 aleneturer iår
|
|
|