|
||||
|
||||
Ett litet ljus för Engla
En liten tanke sänder vi dig Engla och mamma & de anhöriga . Vi tänder ett ljus för dig.............
Senast redigerad av Zanét den 2008-04-14 klockan 19:30. |
|
|||
|
|||
Sv: Ett litet ljus för Engla
Tänder ett ljus från oss också....Alla tankar till Engla´s anhöriga!
|
|
||||
|
||||
Jag tänder även jag ett ljus. Det är så svårt att förstå att inga ord räcker till för att beskriva det hemska som skett, man har en klump i magen. I denna stund tänker man på de anhöriga och den svåra stund som de måste gå igenom.
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Här kommer ännu ett ljus...
|
|
||||
|
||||
Håller med, det finns inte ord att utrycka det jag känner. Just nu är det en presskonfefrens på teve, jag började titta, men kunde inte forstätta. Det är bara för hemskt!
Jag tänder också ett ljus för lilla Engla, och för Pernilla. |
|
||||
|
||||
Tänder ett ljus jag med.
|
|
|||
|
|||
Även jag tänder ett ljus för flickorna och deras annhöriga. Det går inte med ord att beskriva vad jag känner för det här.
//Ingela |
|
|||
|
|||
Visst tänder vi ljus för Engla, men även ett för Pernillas anhöriga , som ju levt i ovisshet om förövaren i 8 år!
.. och även för alla andra som drabbats av liknande....Jag tror hela Sverige just nu är i ett chocktillstånd. Lissi och cbriss |
|
||||
|
||||
...självklart tänder vi ljus för Pernilla med.....
Men då kanske man ska passa på att tänka en tanke på de små barnen i Arboga och deras mamma med familjer. (Ett mord som fallit lite i glömska, såhär denna vecka med Engla...) Men listan kan säkert göras lång på alla som man känner man skulle vilja tända ett ljus för och sända en tanke... Fallet Engla har berört hela svenska folket denna vecka, från en liten notis på text-TV förra lördagen om hennes försvinnande .... Det var väl först och främst därför jag skrev inlägget om att tända ett ljus. Men givetvis har vi alla våra "personliga" personer, som vi på ett eller annat sätt vill ägna en tanke... Så jag avslutar med "ingen nämnd ingen glömd"...(med risk för att låta sarkastisk...men inte min mening!) |
|
||||
|
||||
Jag tänder också ett ljus för lilla Engla, och för Pernilla.
Ingegärd och Christer |
|
|||
|
|||
Citat:
Din uppmaning med ljus för Engla är helt underbar och helt rätt....mitt inlägg var en personlig reflektion från mig bara inte alls någon rättelse.... Tack för Ditt varma initiativ!! Många ljus brinner idag! Lissi |
|
||||
|
||||
...ingen fara, jag ville själv bara tillägga!
|
|
||||
|
||||
Tänder också ett ljus för Engla och Pernilla, samt alla drabbade.
|
|
|||
|
|||
Ett ljus brinner här med.
Anki |
|
||||
|
||||
Tänder ett ljus för Engla och tänker på vilken smärta hennes närmaste måste känna.
Eva |
|
|||
|
|||
Vi här i vargön tänder ochså ett ljus
|
|
||||
|
||||
Ett ljus är tänt här med, fruktansvärt, lider så med alla drabbade.
// Helén |
|
||||
|
||||
Tänder ett ljus jag med.
Är i chocktillstånd, -hur kan sådana brutala handlingar ske i Sverige ! |
|
|||
|
|||
Jag tänder också ett ljus. Jag får en klump i halsen o lider med alla anhöriga.
|
|
|||
|
|||
Ljus och änglatankar till Engla och Pernilla och till deras anhöriga!
|
|
|