|
||||
|
||||
Sv: Också en resa
Sköt om dig
|
|
|||
|
|||
Underbart att ha dig tillbaks!
Ha nu en riktigt BRA resa!!!! |
|
||||
|
||||
Inkfish....Tiden stannade av men hoppet kom tillbaka. Vet precis vad du menar. Må så gott och sköt om dig.
Trevlig resa önskar Birgitta 63. |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack allihop för era vänliga hälsningar! Och Anna Pernilla, jag önskar verkligen även dig en härlig viloresa. |
|
|||
|
|||
Tack!
Lite tungt nu men nu kan det bara gå en väg... |
|
||||
|
||||
Det är verkligen ingen dålig inställning
|
|
|||
|
|||
Härlig resa ,,,Samos är härligt,, drack min första frappe.Vi kommer till Grekland på Söndag dock inte till din ö om du inte prövat frappe med baileys så rekomenderar jag det ha de bäst
|
|
||||
|
||||
Önskar dig lycka till!
// Helén |
|
||||
|
||||
Gott att se dig här igen, Inkfish!
Men inte minst att reslusten återvänt! Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande semester runt omkring i Samos-trakten. Gäller det TOTAL avkoppling, så kan jag rekommendera en vecka på Marathi, men det blir kanske FÖR stilla, trots allt. Men gäller det BARA om att ha det bra, koppla av, läsa, sova, bada, äta och vila då kan några dagar på Marathi vara skönt. Vi var där 5-6 dagar för några år sedan och det passade OSS så bra. Men du vet säkert att små torg och gamla gubbar är inte det som finns på Marathi. Däremot getter och lugn och ro. Var du än hamnar, så tror jag att du får precis den semester som passar dig - och Fourni skulle säkert vara ett bra val. Men säkert även de andra öarna i omgivningarna... Agathonissi, Lipsi m.fl. Gläder mig redan till att se dig mer här i forumet igen, hoppas också vi får se många av dina fina bilder från resan. Ha en skön resa och njuuut Grekland igen. Marianne - som snart åker till en av dina favoritöar |
|
||||
|
||||
Tack Marianne!
Och jag hoppas ni också får det fint |
|
|||
|
|||
Ha en alldeles underbar resa Inkfish! Har saknat Dig så på forumet....
Jag trodde först Du skulle till Symi, men förstår att så INTE är fallet.... Vore jag på Samos så skulle jag raskt ta mig till Patmos, Lipsi, och /eller Agathonissi Vart Du än åker..HA DET SÅ GUDAGOTT!!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Tack Lissi, önskar dig det samma - på Tinos!
|
|
|||
|
|||
Jag har väl inte hängt med så länge här,så jag vet inte riktigt vad du har råkat ut för...men det verkar ha varit något jobbigt o tungt så jag önskar dej en riktigt skön resa .
Jag vet att Grekland är bra för själen och hälsan, när jag förlorade min man i cancer så stack jag bara ett par månader efter begravningen till Zakhyntos med min dotter....alla tyckte att jag var okänslig,men vi behövde det och det fick oss att må bättre...så ha det riktigt skönt på Samos en helt underbar ö /theresa |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Tack Lissi...jag håller med dej,synd att ingen av dom andra jag kände förstod det....Grekland är bra oavsett om man vill dit för att glömma,gå vidare eller bara njuta av sol o bad...underbara människor otroligt vacker natur,det är som en lisa för själen att vara där....skönt att snart vara tillbaka igen ska till skiathos för första gången...bara 53 dagar kvar nu
|
|
||||
|
||||
Hei Infish - et h j e r t e l ig velkommen tilbake fra meg og
- en "vegg" har manglet her i Forumet, jeg har s a v n e t deg! G O D T å høre at det som har vært til stor bekymring ikke e r det lenger nå - ønsker deg deilige dager på en eller flere små perleøyer Kari |
|
||||
|
||||
Härligt att du är tillbaka Inkfish!
Även jag önskar dig en riktigt skön och avkopplande resa!!! Carina |
|
||||
|
||||
Tackar så hjärtligt allihop. Hoppas få en riktigt lugn resa där det enda stör ron är fotbollen, det ska bli enormt kul att se den i Grekland
Theresa: vilken oförstående omgivning du måst ha haft... I sorg måste man nog själv få avgöra vad som är bäst för en. Skönt att du följde ditt hjärta! |
|
|||
|
|||
Tack för dina värmande ord synd att jag inte hade er kalimeror då...men det känns bra att ha er nu...jag bröt med alla och gick vidare i livet,nu har jag nytt umgänge. Det är konstigt hur en del i ens närhet beter sej när man råkar ut för svårigheter
Ha en jätte skön resa/ Theresa |
|
|||
|
|||
Vet att du är ute och reser, men vill ändå säga : Välkommen tillbaka!!
Marie |
|
|