![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Riitta för en fin reseberättelse från Kalymnos!
![]() En ruskigt grå och kall sommar( ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Ivi
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tackar också Riitta för ett trevligt fotoresebrev
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack NewAnn
![]() ![]() Det är ju bra,så har man andledning och återvända dit igen ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Riitta!
![]() Jättekul att se bilderna..Mina bilder från samma platser är ju i papper så de ser man ju inte så ofta nu ![]() Kalymnos ÄR fint! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Lissi
![]() ![]() Fast då knäpper man ju inte 600 på en resa ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken tur att du "hittade" alla dina 600 bilder igen, Riitta!
Härliga bilder från Kalymnos! Kurvan du beskriver som WOW-kurvan minns jag mycket väl från våra besök på Kalymnos, även om det är många år sedan vi var där. Fantastisk utsikt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När man ser den utsikten för första gången så blir man stum,eller det blir långt Åååå...
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej Riitta, Nääeee, man vänjer sig aldrig! Wow-kurvan är "Ååååhhhhhh, jag är här igen!" och så blir jag alldeles tårögd... även om jag åker samma väg ett antal gånger under mina två veckor...! Jag får hjärtklappning och känner mig så privilegierad som får uppleva detta - gång på gång...! ![]() ![]() ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Riitta!
Nu har jag också varit inne och läst ditt resebrev. Det är ju fantastiskt vackra foton från Kalymnos. Jag hoppas att vi hinner med en sväng dit i år. Det får bli en dagstur så vi kommer inte att hinna med så mycket, men vi kommer att få se Pothia och där har vi inte varit sedan 1988. Så jag förmodar det har ändrats sig lite. Vid det tillfället 1988, fick man även åka till Pserimos för ett badstopp. Vi åkte med guidad tur med Ving den gången, första och enda gången vi har uttnyttjat sådana faciliteter. ![]() ![]() Jag tror att du njöt i fulla drag vid den här resan Riitta, för det var ju ett tag sedan du var på Kalymnos. ![]() Kramar från /Annika (jag tror nog att Kos44 Ulf hälsar också) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket fint fotoresebrev. Trevligt att se bilder från ditt favoritresemål som jag besökte en dag i början av 80-talet.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Takk Riitta for koselig reisebrev med masse fine bilder
![]() Astri Som er der igjen om 69 dager ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så roligt att få ta del av "ditt Kalymnos" Riitta. Ni måste ha haft en härlig dag med många fina vyer.......underbara bilder!
Tack för att du delade dem med oss! Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket alla som gillade resebrevet
![]() ![]() ![]() Det kommer nog lite flera betraktelser med bilder från ön lite senare ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har samma känslor! Det blir egentligen bara upprepningar... Och det kan man ju i och för sig göra hur många gånger som helst...! ![]() ![]() ![]() Att vara på båten och se Kalymnos närma sig och veta att jag snart får trampa på Kalymnos jord igen får mig gråtfärdig. "Att jag, jag, får komma hit igen är en ynnest" känns det som. Svårt att förklara, men det lär väl stå klart för de som läser detta att jag är svårt drabbad av Kalymnos! ![]() Ser fram emot flera bilder från ön. De kan aldrig bli för många... Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for fint reisebrev og vakre bilder, Riitta
![]() Da vi var på Kalymnos for ( altfor) mange år siden leide vi moped og var bl a i Vathy, moro med et gjensyn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej och tack för ett härligt resebrev!!! Det ficka oss att se fram emot resan ännu mer
![]() ![]() Hälsningar Helena S ![]() |
![]() |
|
|