|
||||
|
||||
Färjetidtabell med ev priser
Sitter och kollar på nätet, visst finns det en man får fram tider, platstillgång samt priset??? Kollar på tex Kreta-Ios...
Tar drygt 2-3 timmar, men priset? Någon som kan det i huvet på ungefär vad det kostar... Eller kan en bra site?? |
|
||||
|
||||
Sv: Färjetidtabell med ev priser
Har du provat Greekferries.gr?
// Helén |
|
||||
|
||||
Hellenic Seaways Flying cat 4 trafikerar rutten Heraklion- Ios.
Exempel: 22/9 avresa 09.45 och ankomst Ios 12.25. Priset i ekonomiklass är per person 42€. Arnes travel agency |
|
||||
|
||||
greekferries.gr brukar vi använda, men den har inte funkat så bra på sista tiden... Alla avgångar finns inte med, sen har det snackats om "ej bekräftade avgångar" (på gtp) Vad är det? Och hur ser man det? Kan det vara så att dom avgångarna inte finns med?
|
|
||||
|
||||
tackar för era svar...och Arne, jag anlitar dig som reseledare nästa gång jag åker!!!
Hellen, det var just den sida jag var ute efter..men som Siri säger, det borde vara ngn mer båt som går... Fast vi får se, shoppinggalna kompisen vill till Tunisien igen, så vi får se hur vi gör... Annars en ospec till kreta eller bara flygstol kan ju också vara bra.......... |
|
|||
|
|||
Jag hittade en turlista från i fjol för Hellenic Seaways Flying Cat4. Tiden är den som Arne nämner, 09.45, men priset i ekonomi är 36,70 och business 54,60. Men det kanske är några tillägg på priset. Deras hemsida är www.Ferries.gr men jag har inte kollat den än. Köpte på plats. Mail-adressen är info@ferries.gr
|
|
||||
|
||||
Tack alla! Nu har jag allt jag behöver tror jag!
|
|
||||
|
||||
Här finns årets tur- och prislista. Årets pris är 42€ i ekonomiklass, har även färjepriserna höjts med 14% sedan förra året? Hoppas inte den takten i så fall håller i sig.
http://www.ferries.gr/hfd/ // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-09-09 klockan 22:13. |
|
|