|
|||
|
|||
Sommaren tillbaka i Grekland
Guuuud va skönt
Som vanligt varje lördagmorgon åker barnen och jag till Svenska Institutet för lektioner. Sista veckorna har varit kalla och täckena tog jag fram redan för 1 vecka sedan. Men nu är det varmt igen, vi svenska mammor gick och fikade som vanligt när ungarna har lektion. I dag tog vi en promenad genom Plaka och bara mös i värmen. I morgon tänker vi faktiskt plocka fram badkläderna igen som jag packade ner för 1 vecka sedan. Turen går till Halkida som ligger på Evia, för bad och besök på skaldjurstaverna. Livet är härligt igen |
|
|||
|
|||
Sv: Sommaren tillbaka i Grekland
Låter mysigt!!!
Lissi - 20 dagar från Grekland! |
|
||||
|
||||
Sv: Sommaren tillbaka i Grekland
oj vad härligt det låter här sitter man i Sverige och har regn rusk storm!!!
Jag har precis skrivit mitt första inlägg här inne och har massor att läsa in Sambon åker tillbaka ner den 19 och jobbar i Aten och det låter ju så härligt att ni svenska mammor träffas....efter att sitta i kaos med tanke på hur allt ska gå om vi flyttar ner så är det en mysig tanke på att man inte blir "ensamen" där nere Vad är det för något som barn kan läsa vid Svenska Instututet??? så klart har man ´tusen tankar nu...men jag blev så glad över att se att ni träffas (rädslan att känna sig ensam lättades) / malin |
|
|