Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-12-29, 12:26
flemsans avatar
flemsan flemsan är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008
Standard Kolimbia - Rhodos

Hej!
Min man och jag har nu suttit och letat efter en semesterresa och kom fram till att vi ville åka till Grekland för första gången. Vi åker med ett charterbolag och hoppas på att få åka på lite utflykter.

Vi har nu bokat en resa till Kolimbia på Rhodos i juli -09, och undrar om någon vet något om platsen. Finns väldigt lite info på nätet. Förmodar att det inte finns så mycket där att göra eller se. Platsen blev mer utvald då det ligger mellan Rhodos stad och Lindos.

Hoppas att ngn kan maila mig om tips och idéer på att se och göra med utgångspunkt från Kolimbia.
Svara med citat
Gammal 2008-12-29, 15:58
anoula
Gäst

Standard Sv: Kolimbia - Rhodos

Svarade på den här frågan för någon dag sedan och svaret kan ni se här . Kolymbia är jättefint, kul att charterföretagen satsar på annat än Rhodos stad.
Anledningen till att det finns så lite info på nätet är att platsen är relativt oexploaterad än så länge.
Svara med citat
Gammal 2008-12-30, 13:31
isabull isabull är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Hej!

Grattis till att ni valt att åka till Grekland. Det är helt fantastiskt. Alla fina stränder, god mat och trevligt folk.
Jag var på Rhodos förra året. dock inte i kolimbia. Vi bodde i faliraki. Vi åkte in till Rhodos stad och "gammla stan" där är något speciellt.
Hoppas ni får en trevlig resa!

Isabull
Svara med citat
Gammal 2009-01-11, 19:57
Louisa Louisa är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

I Kolimbia bor det mest tyskar. Jag brukar aka dit och bada ibland och det finns en mysig taverna dar med jattefin utsikt. For nagra ar sen byggde de dock ett jattestort hotell vid stranden sa det ar nog mer folk dar nu an vad det var forut, men det ar fortfarande ett trevligt stalle.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:03.