|
||||
|
||||
Tacka vet jag Kalimera!
Hej!
Gubben och jag ska snart resa till Puerto Rico på Gran Canaria och hade en fråga som jag ställde i forumet för reseguiden.se. Jag upptäckte då hur småskuren man kan vara.... Det klagas över att att det är så många norska trådar och att den som skrivit inlägget tycker att norrbaggarna ska vara för sig själva! Det är så härligt att ha detta (v.g läs Kalimera) "friska" forum där vi alla kan komma till tals, oavsett var vi kommer ifrån - vi är ju inte alltid eniga, , men jag tycker att vi i stort respekterar varandras åsikter! Tack alla! PS. Är det någon som vill delta i debatten på Reseguiden i ämnet, please feel free...DS. Senast redigerad av Nektaria den 2009-02-15 klockan 20:39. |
|
|||
|
|||
Sv: Tacka vet jag Kalimera!
[quote=Nektaria;158852
PS. Är det någon som vill delta i debatten på Reseguiden i ämnet, please feel free...DS.[/quote] Nä, verkligen inte.... Jag stannar i värmen på Kalimera. |
|
||||
|
||||
Det gör du alldeles rätt i, tycker jag!
|
|
|||
|
|||
Ja jisses, jag kollade runt i en del andra trådar om Grekland i det där forumet. Bland annat en ung tjej som ville ha tips om ön Parga........
Det verkar inte finnas någon som bryr sig om att ta bort olämpliga inlägg, antagligen kan man skriva i stort sett vad som helst där som skapar hätsk stämning. Ankdamm ! Hasse |
|
|||
|
|||
Detta forum får väldigt höga poäng av mig med! Här har jag trivts ända sedan jag hittade hit för ungefär ett år sedan. Uppskattar att det är sakligt och en överlag trevlig ton som man skriver i! Man blir ju också själv på bättre humör när man uppför sig väl Tack för det alla kalimerianer och inte minst alla ni som jobbar med att uppehålla Kalimera!!! "Mera Kalimera"!
Mvh P |
|
||||
|
||||
Håller med föregående talare! 5 av 5 Mythos till Kalimera
|
|
|||
|
|||
Trots att jag är kalimeraälskare måste jag bara få flika in att det finns faktiskt ett jätte bra forum angående kanarieöarna (särskilt Gran Canaria som du ska besöka) kanarieoarna.nu (välj kanarieforum högst upp)
Där är jättebra stämning och alla hjälps åt med tips och idéer, precis som här! Förövrigt måste jag bara säga att Puerto Rico är mitt favoritställe på Gran Canaria, jätte härligt! Jätte härligt att åka till på vintern när inte Grekland är så varmt! Hoppas ni kommer trivas! Hälsningar Martina |
|
||||
|
||||
Tack snälla för tipset!
Ska kolla Lena |
|
|||
|
|||
varsågod är det något speciellt du undrar så försöker jag gärna svara förresten!
|
|
||||
|
||||
Jättebra! Har skickat ett privat meddelande till dig!
|
|
|