![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - vi reiser i morgen, og først i går ettermiddag, i "tolvte time", så vi at vi kan komme avgårde, det har vært usikkert - så n å gleder vi oss ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En liten tilbakemelding
![]() Moster og Fernanda, takk for at dere ga oss et så positivt inntrykk av Ermioni ![]() vi likte oss også godt der, syntes det var en veldig koselig liten by å være i ![]() Vi startet som planlagt ferien vår på Hydra, det var vårt første besøk på øya, men ikke det siste, vil g j e r n e tilbake ![]() Vi bodde på Hotel Argo i havna med panoramautsikt, nok et tips jeg vil takke Tom for ![]() - vil også takke for tipset om Lulu's Taverna, Janne og flere her i Forumet har gitt anbefaling! - det ble noen måltider der, hyggelig sted og god mat til rimelige priser ![]() Vi spiste også rimelig og ikke minst d e i l i g mat på "Christina & Manolis", veldig hyggelig og god service ![]() Selv om Hydra er en "in-øy" trenger det ikke bli dyrere å feriere der enn på andre øyer ![]() Fra Hydra tok det ca 30 min "rask båt" til Ermioni, vi ble der 2 netter før vi reiste videre med buss, planen var egentlig å reise til Napflio. Men vi endret planen og reiste direkte til Kardamili, som var vårt hovedmål for ferien ![]() Årsaken var b å d e at vi syntes det ville være fint å avslutte ferien i Napflio i stedet, for å ha kortere avstand til Athen/flyplassen, o g at været var meldt og b l e dårlig den dagen vi skulle forflytte oss, helt OK å bruke mye av den på buss ![]() Men etter noen dager i deilige Kardamili, måtte vi dessverre avbryte ferien og reise hjem, derfor ble det ikke noe besøk i Napflio denne ferien! - men det skal det bli ved en senere anledning, jeg har skrevet ut, og tatt vare på Admirala's omfattende info om byen og severdighetene i "nærområdet" ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk, Janérik - beklager at jeg ikke har svart før. Har jo vært på Kreta en uke- og nå drømmer jeg bare om å kunne ta laaaange opphold i Hellas i noen av de tyngste nordiske månedene
![]() ![]() Er vel en maks grense på kB str også, antar jeg., men skal prøve meg som du skrev en dag med litt overskudd ![]() |
![]() |
|
|