|
||||
|
||||
En fråga??
Jag har ställt frågan tidigare utan svar, men nu har det ju tillkommit så många nya användare så kanske någon vet.
Det finns en taverna upp i bergen ovanför malaxa eller tsikalaria.(det var mörkt då jag var dit.) Det är 4 år sen några vänner bjöd mig med, som jag tyvärr inte har kontakt med idag. Jag var tillbaka året efter och letade och fann en annan taverna i malaxa som hette Panorama inte i närheten av den förstnämda. Jag vill så gärna dit igen. Dom gör eget vin efter mycket gamla recept som härstammar från antiken!! säger dom själva. Gott var det och speciellt Hela tavernan var så underbar,maten,utsikten,musiken ja allt men jag kommer inte ihåg namnet. Är det någon som har en aning??? Eller tips på var/hur jag söker, känns som om jag kollat allt. myssa.... |
|
||||
|
||||
Sv: En fråga??
Finns det ingen här som känner till den, då finns den inte
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har inte varit på Amorgos på många år, men tänker på det ofta ofta. Därför gruvar jag mig lite på att åka tillbaka. Tänk om jag blir besviken och att mina minnen inte längre stämmer. Vilket nerköp! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Ja jag vill verkligen tillbaka dit.
skam den som ger sig.... ska fråga mig runt lite då vi åker ner i juli. annars blir det till att köra runt och söka själv men då får tyvärr vinet vara enklast att veta var den ligger och ta en taxi upp. bra upplevelser kan man inte få nog av eller.... myssa... |
|
|