|
|||
|
|||
Från Agistri
En mjukstart på okänd mark.
Vi hälsar er alla från ett fantastiskt Agistri. En ö helt i min smak.Liten, behändig och mycket tilldragande (trots Skansentåget!) Närhet, fina bad, grekisk mat, sol och vänlighet. På onsdag går båten vidare, via Pireus, till kära Antiparos för 22a året i rad! Avslutning i norr. Då blir det bilhyra och rundresa på Halkidiki. 3 veckor i paradiset! Yamas |
|
||||
|
||||
Sv: Från Agistri
Oj,vad det lät underbart
Agistri är en av min favorit,så underbara stränder där Inte alls avundsjuk......hehe! Ha det underbart och trevlig fortsatt semester. P.s Var hyr ni bil? Vi står i valet o kvalet att åka i år. Priserna är ju hemskt dyra med flyg och även bil,så vi vet inte hur vi gör. Kolla på bil via Avis mm men mkt dyrt Håller stenkoll på billiga resor just nu.... Så,än en gång.....njut! Agistri är ett paradis Citat:
|
|
|||
|
|||
Agistri...en liten pärla verkligen....Vi var där 14 dagar år 2000..Rekord??
Ha det fortsatt skönt!! Lissi |
|
||||
|
||||
Hej
Det är en underbar ö. Åker eventuellt dit några dagar på vägen hem från Hydra och Poros/Galatas. Lolis |
|
|||
|
|||
Yamas till dig också!
Jag är inte enig att det är en pärla men jag önskar dig en fortsatt trevlig vistelse! K |
|
||||
|
||||
Det låter härligt! Vi startar också årets ö-luff på Agistri, anländer på torsdag. Vi var där på en dagstur för ca 10 år sedan och har sedan dess känt att det är en ö som vi skulle vilja ge några dagar.
Carina |
|
|||
|
|||
Jo det här var rätt val för att gå ner i varv. Inte mycke måsten inte! I går en lagom promenad mellan Skala och Megalohori (=Milos?!) som tog ca halvtimmen i lusigt tempo.
Bra standard på maten, barerna och den lilla hamnstranden är mycket behändig. I morgon far jag och grabben till Pireus. Då anländer andra hälften av familjen och så blir det Blue Star Ferries mot Paros och kvällsankomst till Antiparos Bilhyra i Thessaloniki via Easycar och så är det tydligen Hertz som står för själva servicen när man väl hämtar ut bilen. Helt OK pris. |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf - Som snart är på g |
|
||||
|
||||
[quote=puttelino;170837]Oj,vad det lät underbart
Agistri är en av min favorit,så underbara stränder där Inte alls avundsjuk......hehe! Hej Puttelino! Pratar vi om samma Agistri? Underbara stränder? Var finns dom? Pärla? Nej, bevare mig väl för den ön. Men du skall ändå ha en skön tid därnere och har du lust kan du dricka en ouzo eller två för mig, tack på förhand och YAMAS!!! Christina |
|
|