|
|||
|
|||
Kallisti ferries
Vet nån hur Kallistis färjor åker i sommar? På deras sida står tiderna bara fram till den 27.6 men hur de åker efter det finns inga uppgifter.
|
|
||||
|
||||
Sv: Kallisti ferries
Neej, just det. Ser ut som G.A. Ferries "ersatt" Kallisti Ferries redan med Marina. Sämre förbindelser med Samos o Ikaria t.ex.
Har inte sett Sardina Vera på Live Ships Maps på länge, än mindre Corsica Express. Den sista togs kanske ur trafik då den härjade i hamnen på Samosthrake och förstörde ett antal mindre båtar. i december. Så kan det gå. |
|
|||
|
|||
Synd, hade passat bättre med kallisti som även gick till Fourni. Försökte se på danae.gr men hittar inte några tider för Marina i augusti.. är de bare sena med att sätta ut tiderna eller upphör trafiken?
|
|
||||
|
||||
På GTP finns visst Marina i trafik i augusti.
|
|
||||
|
||||
I maj blev vi af Glaros Tours på Ikaria frarådet at købe billet til Kallistis Sardenia Vera, fordi de forventedes at gå konkurs når som helst!
|
|
|||
|
|||
Tack Xenos! Nu börjar jag få pusslat ihop sommaren. Syros, Fourni och sen några dagar i Athen.
|
|
||||
|
||||
Det måste vara Corsica Express lll:s framfart i Samosthrake, minnsan, skadeståndskraven är nog höga.
|
|
|||
|
|||
Hmm har du någon mer länk eller info på vad de ställde till med, har missat detta!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik (på plats i grekland läsandes mailen jag får dit hem) |
|
||||
|
||||