|
||||
|
||||
båttider släppta för sommaren 2010
Hej,
Under en av mina sedvanliga surfstunder under uppvaknandet så upptäckte jag att GTP nu har färjetider för sommaren 2010! /Grimm, som nu känner att sommaren närmar sig med stormsteg |
|
||||
|
||||
Sv: båttider släppta för sommaren 2010
Men det var då på tiden!
Som garvade resenärer dock vet kan man ta till lite marginaler vid planeringen... |
|
||||
|
||||
Jag tycker det är ovanlig tidigt?
|
|
|||
|
|||
Det kommer väl fler båttider i slutet av maj/början på juni då båtarna inte ser ut att gå så ofta från t.ex. Pireus ut till Kykladerna? Många av båttidtabellerna slutar att gå i slutet av juni så jag tror att man måste invänta till maj/juni då det kommer mer uppdateringar och som sedan gäller över hela sommaren.
//Karin |
|
||||
|
||||
Äh, den tidtabellen är inte mycket att komma med. Förra året åkte vi ner i början på juni och då kom båten vi skulle åka till Sifnos med upp bara några dagar innan vi åkte. De turer som finns med nu kommer naturligtvis att finnas med sedan också men det kommer en massa turer till. Jag orkade inte kolla nu men jag kan tänka mej att det inte finns en enda nattbåt fårn öarna till Pireus ännu, förra sommaren kom de upp efter att vi åkte ner men de fanns ändå under vår tur.
Mvh Janérik |
|
|