|
||||
|
||||
Sämsta musikvideon!
|
|
||||
|
||||
Sv: Sämsta musikvideon!
Undrar vad koreografen gör idag. |
|
||||
|
||||
De hade nog jätteroligt när de spelade in den i alla fall! Trevlig helg! |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag tycker den är bara så söt! Inspirerad av Grease naturligtvis... Och SÅ illa är den väl inte... /Eva |
|
||||
|
||||
Den där låten känner jag igen..Den är fr slutet av 70-början av 80-talet..Var med i Finlads melodifestival..Sångarna heter Danny & Armi, hon var även Miss Finland en gång i tiden..Och när jag var ung så tyckte man ju att den där låten på finska var riktigt bra..Fast nu har man ju ändrat sin musiksmak om man säger så
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
OMG! Hahahaha! Riktigt bra. Jag ska studera stegen noga så jag vet hur jag ska föra mig på dansgolvet nästa gång jag går ut.
Har man svårt att lära sig schyssta moves, kan man annars alltid kika på denna och lära sig bit för bit. http://www.youtube.com/watch?v=-mVONyfs0bM |
|
||||
|
||||
Det värsta är ju att man aldrig får bort låten ur hjärnan!
Karin som har gått och gnolat på eländet i timmar vid det här laget... |
|
||||
|
||||
Asså....
Detta var ju aftonens dråpslag. Om något kan döda ett party... Men jag ser det från den positiva sidan! Detta är ju guld för antropologer!! Tänk vilken insikt de får om 200 år av vår kultur. /Grimm, som inte riktigt känner igen sig |
|
||||
|
||||
Skrattar bäst som skrattar sist. Tonårsdottern kom precis och sa att de dansar som jag...
|
|
|||
|
|||
Friskis o Svettis.....
Danny var en av mina idoler för länge sedan. Jag håller med nägon här att låten fastnar i hjärnan, jag gnolar också på den. Cookie |
|
||||
|
||||
|
|
|