|
||||
|
||||
DAGS ATT BÖRJA PACKA
14 timmar och 30 minuter kvar! Nu är det dags att börja packa.
Så här dags imorgon kväll hoppas jag att vi stigit iland på Tinos och är på väg till Nikoletas för installation. Och sen är det bara att ta tag i en massa SOL, BAD, RETSINA, TZATSIKI, SUCCINIBIFFAR, GREKKAFFE, OUZO OCH ....... Oj det blir en intensiv tid på Tinos och vårt kära Egina! Ha det gott alla trevliga Kalimera-vänner! Mats och Birgit |
|
||||
|
||||
Sv: DAGS ATT BÖRJA PACKA
Ha det så gott Jag känner att den här veckan kommer och bli lång, innan det är lördag och dags för oss
Skall börja packa lite smått, så kanske det känns bättre Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Mats |
|
||||
|
||||
Gudars skymning vad jag längtar nu när jag hör att ni inte har långt kvar tills ni åker. Ha det så bra både Masse o Riitta med familjer. Om 27 dagar kommer jag oxå skriva "hejdå"
Irene |
|
||||
|
||||
Nu hoppas jag att vädret på Skopelos blir soligt när Janne och Camilla är på väg, de får ta och skuffa undan molnen! Har kollat på webcameran och de senaste dagarna har vi haft bättre väder här i Finland än på Skopelos. Soligt skall det bli!
|
|
|||
|
|||
Ha det så himla gott på Tinos och hälsa Nikoleta!
Lissi - som får se hur det blir med resan planerad till 5 juni |
|
||||
|
||||
Jag var i lite fel tråd, märkte jag . Skulle kommentera Jannes resa, men det händer.. Nu har ju Mats och Birgit åkt iväg och har det säkert bra på Tinos just nu. Trevlig resa till er andra också!
|
|
||||
|
||||
Tack alla för era hälsningar! Några av dem skrevs när vi redan var på väg men värmer gott också nu när vi nyss kommit hem.
Jag återkommer så småningom i annan tråd med lite berättelser från turen. Mats |
|
|