|
||||
|
||||
underbara Skopelos !
Morgonstart med att titta på Skopelos www.skopeloswebcam.com .
Hamnen vi ser med folk som går längs den slingrande vägen som kantar hela inloppet . Havet ligger stilla och blankt med några båtar som seglar in med nytt folk som ska semestra .Solen skiner samt folk sitter ute på dem små mysiga matställen . Bussar väntar nere i hamnen som ska fyllas på med soltörstiga turister som längtar till stranden . Bada i ett härligt turkosblått vatten samt bara få ligga på stranden och bara vara . Oj vilken längtan jag får men önskar alla en skön semester som nu är på väg . I år blir det ingen Skopelos men nästa år dra vi ner. Får titta på våra semesterbilder / filmer från Skopelos 17 / 8 -09 . Birgitta |
|
|||
|
|||
Sv: underbara Skopelos !
Här är en annan vinkel av vackra Skopelos stad.
http://www.skopelosweb.gr/skopelos.html Utsikten är nästan identisk med den från Denise, eller hur Birgitta? Längtande hälsningar från Catlady som har 19 dagar kvar till 2 sköna veckor på just Denise. |
|
||||
|
||||
Citat:
Vet att Denise hade en fin utrustning nära Marys kontor,kanske är det Denise som skickar ut . Roligt att ni ska bo där på just Denise. Bor ni i lgh ? Vi bodde i 201 med underbar utsikt och slapp göra egen frukost . Hälsa Mary från Birgitta & Malin . Trevlig semester ! Birgitta ! |
|
|||
|
|||
Nej, vi har bokat dubbelrum/havsutsikt och hoppas på att få vårt favoritrum högst upp, längst till vänster. Lovar att hälsa trevliga Mary från er.
Catlady (som vill åka NU NU NU) |
|
||||
|
||||
Citat:
Lycka till med ert favoritställe . Birgitta |
|
|||
|
|||
Hej igen Birgitta,
Nu är vi tillbaka från sköna Skopelos. Vi hade tur och fick vårt favoritrum! Hälsade till Mary från dig och hon hälsar tillbaka med: Love and hope to see you again soon! Ha en skön sommar i värmen! |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack tack så lycklig jag blev att hon hälsade tillbaka. Åh som jag längtar dit ( hoppas det går undan till 2011) Roligt ni fick ert favoritrum. Önskar tillbaka en perfekt sommar, ta det lugnt i värmen. Birgitta |
|
|