|
||||
|
||||
Sv: Musiktavernan Pelagos....
Tjata på Skall du med till Lund,eller har du inte bestämt dig ännu
Riitta |
|
|||
|
|||
....som vanligt som asnan mellan ho-tapparna...eller som Odysseas mellan Scylla och Charybdis.... Vi hors per telefon vid hemkomsten som vanligt, va??
Mikke |
|
||||
|
||||
Ja men visst Hälsa dom där nere från oss
Riitta |
|
|||
|
|||
yep.....
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
....dom har tva doggar nu....den lurviga saken och en mer tunn, raevliknande som smet naer Stena och jag skulle haemta tesilar samt durkslag for var saltexpedition......Med en kringgaende rorelse av Stena, som aer en god strateg, fick vi den lilla doggen att ater uppsoka tryggheten inomhus....Varvid vi kaeckt moppade oss ivaeg mot tippen....
Mikke |
|
||||
|
||||
Din avatar är så fin Elisabet att den kunde du tävlat med.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Han satt förresten inte långt från min tant som var med i förra årets tävling. Jag var på hugget att hitta gamlingar den dagen Det var i Olymbos. |
|
||||
|
||||
Han satt förresten inte långt från min tant som var med i förra årets tävling. Jag var på hugget att hitta gamlingar den dagen Det var i Olymbos.[/QUOTE]
Ahaa Det var därför jag var med på bild !!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
SKILLNADEN mMELLAN TANTER OCH TJEJER
Tanter är drottning Elisabet av england o Gun Hellsing i en o samma person Tjejer är Marie Fredrikssson och Astrid Lindgren i ett tanter är alltid så förfärligt lagom tjejer bär gult o skärt o lilaoch struntar i hål i strumpan osv.osv Det var för långt att skriva av har inget tålamod ..måste vara tjej |
|
|||
|
|||
Hej!
Idag aer det lugnt i stan.Xronis kom forbi pa Zephyros, daer Andreas och jag kollade alla solsaengar och parasoller.Dom ska ner i kaellaern over vintern.Alla stolar med traesits och alla trae-bord har fatt sig en duvning av LINOLJA.... Nu erom fina och blanka tills varen....som alls icke aer sa langt borta... Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
..joru...
Mikke |
|
|||
|
|||
...hav trost,det kommer en var....
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
men först ska vi ha en riktigt HÄRLIG vinter!!! Karin vinterhatare som hade minus åtta grader utanför huset igår morse... |
|
|||
|
|||
...ja ser fram emot att fa komma hem & saetta pa vinterdaecken a kolla glykolen.....
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin BRRRRR.... |
|
|||
|
|||
...harunte laest Jan Ersa och Per Versa av Froding....
Mikke |
|
|