|
||||
|
||||
24 timmar
Om exakt 24 timmar landar vi på Karpathos. Vädret ska vara bra: sol, inga moln och i det närmaste vindstilla. Längtar! Vi hör av oss med en första rapport under morgondagen.
|
|
||||
|
||||
Sv: 24 timmar
Kalo taxidi!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Trevlig resa! Och ha en riktigt härlig tid på Karpathos ... och resterande öar.
|
|
|||
|
|||
Ha det helt underbart!
|
|
||||
|
||||
Citat:
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Grattis till ännu en greklandsresa. Man blir ju så sugen att få åka när vädret är uselt och tråkigt här hemma. Jag får vänta ytterligare 15 dagar innan jag kommer iväg. Vet du var ni kommer att vara runt 12-24 september?
Yeasou |
|
||||
|
||||
För oss är det "bara" 16 timmar nu, gott.
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa. Ska bli spännande att följa er igen. Rapporterna från den förra resan var trevliga med alla fantastiska foton och trevliga matminnen. Ser fram emot nya vackra bilder och beskrivningar av kulinariska höjdpunkter.
Eva |
|
||||
|
||||
Åh vad härligt! Ha en riktigt trevlig "höst" i Grekland och sänd en tanke någon gång till oss som stretar på här hemma...
Ser med spänning fram mot er reseberättelse och era bilder! MVH zakka |
|
||||
|
||||
Vi vet inte alls. De beror på hur mycket tid vi behöver i Doddarna. Klart är att vi ska till Santo innan vi åker till Kreta, där vi ska avsluta resan. Kanske, kanske kan vi ses denna gång Uffe!
|
|
||||
|
||||
Oj så sugen jag blir. Skulle det nån gång uppstå läge då ni önskar en trunkbärare med på turen så kan jag ställa upp med mycket kort varsel och klart konkurrenskraftig timtaxa även räknat efter Grekiska förhållanden.
Ha en jättego tur, och bjuder ni på ett par bilder från Achata och Apela så gör jag vågen här hemma. Mats |
|
|||
|
|||
Ja många rapporter vill vi ha med härliga bilder.....Vi är tydligen många som ska iväg även under nästa vecka...hoppas vädret blir hyfsat, men som sagt, vädret är för mig av underordnad betydelse om man får skriva så här
Lissi |
|
||||
|
||||
Trevlig resa önskar jag både dig Janne och alla andra som åker framöver! Hade inte sagt nej till en Greklandsresa nu, trots att vi fick våra två veckor i juni/juli. Förstår inte varför den resan redan känns så avlägsen...
Jag ser fram emot att följa era reserapporter, de förgyller verkligen vardagen härhemma . Carina |
|
|||
|
|||
Ha en riktigt skön resa! Vi är också "på väg". Om ca 70 timmar landar vi på Kreta där (förhoppningsvis) en hyrbil väntar. I år blir det ingen båtluff utan istället 19 dagars "billuff" på östra och södra Kreta. Längtar till sol och värme efter regn och stormbyar som vi haft senaste dagarna här på västkusten.
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa, Janne! Jag är inte alls avundsjuk
|
|
||||
|
||||
Ha de jättebra nere i det varma soliga Grekland. Jag är också en av alla de som följer era rapporter och njuter av alla vackra (mat)bilder.
Men faktiskt.. trots regn och rusk så har även Sverige sina fördelar. Nu växer svampen så det knakar om det i skogarna. Ska strax ut och plocka en del av de godsakerna. Lingonen är på gång.. om än inga massor detta året här. //Monica S |
|
||||
|
||||
Inte jag heller trots att jag åker ner om 23 dagar, men bara för 2 veckor
|
|
|