|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
Nu är alla bilder publicerade. Stort grattis till de tre vinnarna! Stort grattis också till övriga pristagare, och ett jättestort tack till alla som deltog i tävlingen och till alla som röstade.
|
|
||||
|
||||
Stort grattis till alla vinnarna
Längtar redan till nästa fototävling Riitta |
|
|||
|
|||
Fantastiske billeder.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ja den goda maten på Themis smakar ännu godare med sådan utsikt. Mums! Siw o Lena |
|
|||
|
|||
Grattis till alla vinnarna.
Underbara bilder, ALLA 10 i ALLA tre kategorierna och Grändvinnaren hade jag lätt prickat in om det hade varit en bildgåta! Gränderna på Antiparos ÄR fantastiska |
|
||||
|
||||
Otroliigt fina bilder. Grattis till alla vinnare!!
Själv fick jag vara utan pris denna gång, men får trösta mig med förra årets vinst. Det är bara att komma igen till nästa år! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Åsnorna är bäst! Det var min etta i den kategorin. De andra kategorierna hann jag inte rösta i. Bussen på Naxos är en bild jag minns. Fiskenäten i gränden är en snygg bild och också lite dramatisk - ser nästan ut som blod som rinner...
Tack, duktiga fotografer! Aina |
|
||||
|
||||
Grattis till vinnarbilderna!
Själv är jag superglad över min 3:e -plats i kategorin "Mitt Grekland" ... Tredje gången som jag var med i tävlingen, - man får aldrig ge upp ! //C@nny |
|
|||
|
|||
JÄTTEFINA bilder....Bussen var också min favorit Jag såg ju den fantastiska bussparkeringen när vi var i Appolonas 2007. Den har tydligen funkat i alla år!
Grändbilden stack inte ut lika mycket i sällskap med de andra ca 100st vid genomtittningen , men NU är den helt otroligt fin. STORT GRATTIS TILL ALLA VINNARE!!! Lissi |
|
|||
|
|||
BOKA
Tack så mycket! Kul att du gillade min bild. /Henrik |
|
||||
|
||||
Hej alla duktiga fotografer!
Ett stort tack för all er som röstat på mig och hur jag har tolkat de Grekiska grändena, tycker att alla ni andra är lika mycket vinnare som mig med alla era fina bilder hur och vad som är Grekland för er. Lika roligt och kul att följa denna tävling varje år. Firad med Koutraki och fisk denna trevliga afton för mig, Koutrakin för det var det ända vin från Grekland på mitt system och fisk för det är lite anknytning till min bild. Jätteglad och stort tack Rolf! |
|
||||
|
||||
Et s t o r t grattis til VINNERNE av Fotokonkurransen 2010
- til alle øvrige plasserte Og til alle andre dyktige fotografer som ikke ble plassert - og s å en takk til dere som ga mitt Tinosbilde stemmer nok til å komme på 5 plass |
|
|||
|
|||
Grattis till Er alla vinnare!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Förra året blev jag etta i en kategori och femma i en annan. Är övertygad att jag aldrig nånsin kommer i närheten av dessa placeringar igen! /Wolfen |
|
||||
|
||||
Det här var kul !!!
Första året som jag upptäckt Kalimera,ingen aning om denna tävling.. Konkurrensen blir hårdare nästa år !! |
|
||||
|
||||
Ja verkligen ett stort grattis tilla alla guld, silver- och bronsmedaljörer! Och till alla andra också för det viktigaste är ju att delta, eller hur? Många fina bilder var med och det var inte så lätt att hitta favoriterna. Men också jag hade bussen på Naxos på första plats i den kategorin.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Tack för en fantastisk underhållning med alla dessa fina bilder!!
Ordentligt spännande var det också Nu gäller det bara för oss som inte skickat bilder denna gången att komma igen till nästa tävling - eller hur?? Lena |
|
||||
|
||||
Förra året hade vi en extra fototävling som vi kallade "Min bästa Greklandsbild". Finns det intresse för det i år också?
|
|
||||
|
||||
Självklart!
|
|
||||
|
||||