|
||||
|
||||
Fyra dagar kvar till paradiset
Om fyra dagar och endast 2 arbetsdagar så far vi till ett härligt Santorinskt påskfirande. Om någon skulle fråga mig idag hur mycket jag längtar dit skulle jag svara................Det går inte att beskriva hur härligt det skall bli att få uppleva påsken igen på Santorini.
Skramlet av alla män som bor i Emborio på Långfredagens middagstid när de skall skrämma liv i alla människor att gå i kyrkan på Påskaftonen, att sen se Judas hänga på en stång för att ,,,ja,ja skjutas och sedan brännas.hmmmm,jaja. Att få se hela Pyrgos brinna med hjälp av 10'000 marshaller på Långfredagskvällen, det är en mäktig syn............ Så nog har vi att göra och att se denna påskresa igen. Yeasou |
|
||||
|
||||
Sv: Fyra dagar kvar till paradiset
Förstår dig så väl.. Åker till Chania på påskafton och kan inte heller med ord beskriva min längtan just nu Trevlig resa önskar jag alla påskresenärer
Malin |
|
|||
|
|||
Gottegubbe... Jag får köpa några underbara Wienerbröd på Farmor Elsas konditori i Svedala och sätta GPS:en norröver senare i sommar och se alla bilderna.
Kalo Taxidi och ta en trea för mig... Allt gott till er. Peter |
|
|||
|
|||
Vi som redan ar i paradiset onskar forstas att ni ocksa far det bra!
Grekland pa varen ar helt underbart! Ha det gott... Kalo taxidi Lissi och Claes |
|
||||
|
||||
Härligt njut för fullt!
Camilla som åker om 1 dag.... |
|
||||
|
||||