![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En blondins dagbok..
JANUARI: Lämnade tillbaka en scarf för att den satt för hårt. FEBRUARI: Blev sparkad från apoteksjobbet, eftersom jag inte kunde trycka etiketter. Flaskorna fick ju inte plats i etikettmaskinen! MARS: Blev riktigt glad! Lyckades lägga ett pussel på 6 månader, fast det stod 4-6 år på kartongen. APRIL: Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst, under ett strömavbrott. MAJ: Försökte mig på att åka vattenskidor. Men kunde inte hitta någon sjö med backe! JUNI: Förlorade en tävling i bröstsim! Fick sedan reda på att de andra fuskade. De jävlarna använde armarna! JULI: Blev utelåst från min bil i världens regnstorm. Bilen blev dyngsur eftersom taket var nedfält. AUGUSTI: Kunde inte ringa 112. Det finns ingen 12-knapp på min mobilmodell. SEPTEMBER: Försökte klura ut varför det är så mycket W på M&M-godiset. OKTOBER: Jäkla M&M! De är så svåra att skala... NOVEMBER: Bakade en kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg. Så jag fick låna ihop till 12 skålar. DECEMBER: Gick på disco där man skulle vara över 18! Tog en jäkla tid att samla ihop 17 personer. |
|
||||
|
||||
![]()
Haha!
![]() Nån som törs slå vad om att det finns nån som kommer protestera mot att man skämtar om blondiner?? ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bidrar med 2 till!
![]() ![]() ------ Tre blondiner fick varsin önskning. Den första önskade att hon skulle bli blondare än hon redan var *POFF* så blev hon blondare. Den andra önskade att hon skulle bli mera blåögd *POFF* så fick ögon som var så blåa som den djupaste, klaraste brunn. Den tredje önskade att hon skulle bli dummare än hon redan var och *POFF* så blev hon man! ------- Varför är alla blondinskämt så korta? - För att män ska förstå dom -------------- |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ja, t o m jag fattade! ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
(...törs jag efter detta tona mina grå testar till gyllenblont???)
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag fyller på med ytterligare en:
Blondinen ringer sin pojkvän och ber honom komma hem till henne och hjälpa till med ett pussel. - Jag blir galen, klagar hon!!! Förstår verkligen inte hur jag ska få ihop det! -Vad ska det bli för bild? undrar han. - En tupp tror jag, det är iaf det på kartongen, svarar blondinen. När pojkvännen några minuter senare väl är inne i lägenheten går han fram till bordet, tar blondinen i handen och säger : - Nu tar vi först en kopp kaffe sen plockar vi tillbaka alla cornflakes i paketet igen. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Självupplevt?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
???????
Lissi - blondin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en till!
Flickan kommer glad hem från förskolan. -Mamma idag räknad jag till 10 när de andra bara kunde räkna till 4. Är det bara för att jag är blondin? -Ja det är bara för att du är blondin, svarar mamman. Nästa dag: -Mamma idag kunde jag hela alfabetet från A till Ö när de andra bara kunde från A till D. Är det bara för att jag är blondin? -Ja det är bara för att du är blondin, svarar mamman. Nästa dag: -Idag efter gymnastiken skulle vi se hur många av oss flickor som hade utvecklade bröst. Det var bara jag som hade det. Är det bara för jag är blondin? -Nej, det är för att du är 24 år, svarar mamman. // KR |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Kerstin som är.... blondin ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och blondin kan man ju vara fast man är mörkhårig, om ni fattar vad jag menar??
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I dag är det mysiga fredag , vi fyller på med lite till.
Blondinen provade sin nya flotta bikini på den spanska solkusten. En badvakt kommer springande: - Senorita , tvådelade badräkter är inte tillåtna. _ Jaså , kvittrar blondinen. Vilken del ska jag ta av ? Birgitta som längtar till sommar fast med bikini på ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.
- BOOM!!! sa bodybuildern, och slet av sig tröjan! - Vad är det där? frågade blondinen. - DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! - BOOM!!! sa bodybuildern igen, och slet av sig sina byxor!... ... - Vad är det där på dina ben? frågade blondinen. - DET ÄR 70 KG DYNAMIT, BABY!!! BOOM!!! sa bodybuildern åter igen, och slet av sig sina kalsonger! Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet. Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg. - Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort!!! Ha en trevlig fredag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blondinen till väninnan; Vi var på weekendresa till Paris min man och jag.
Väninnan; Så trevligt, flög ni eller åkte ni tåg? Blondinen; Det vet jag inte, det var min man som köpte biljetterna... Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå Malin, det gör jag
![]() Jag vet att jag hade en jättebra blondinvits en gång, men har glömt den ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|