|
|||
|
|||
varfor tror du att
hej varfor tror ni att just greklandsturisterna e so fanatiska i grekland
om men jemformed monga andra lender,Greklandselskarna dom oker tillbaka or effter or, vad er det som gor grekland so speciellt tror ni, svara ni forst so ska jag segia min osikt sen |
|
||||
|
||||
Sv: varfor tror du att
Citat:
MEN jag tror inte du har rätt i ditt antagande att Grekland är speciellt i jämförelse med andra länder. Tvärtom tror jag att till exempel Spanien har betydligt fler återvändare och flera andra länder med, både i Europa och i andra världsdelar. |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin periodare Senast redigerad av karinafp den 2005-12-03 klockan 18:54. Anledning: Felräkning... |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Gammal kärlek rostar aldrig
tommy |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Det är nog så....är man glad positiv och trevlig så får man nog vänner var man än befinner sig här i världen....Men Grekland och Kreta är ju i mitt hjärta.
|
|
|||
|
|||
Jag tror som Elisabet, man får vänner om man är en! Jag älskar Grekland, har fått e-vänner vänner där och åker GÄRNA dit år efter år...Men har också varit många ggr i andra länder...Frankrike ett flertal ggr, liksom Tjeckien och Spanien..Bulgarien Nederländerna m fl... Men jag känner mig så HEMMA i Grekland.... Gillar kynnet, musiken, värmen, Svårt att ta på , men i Grekland kan jag bara VARA och känna en total LYCKA!
Lissi- som snart är där IGEN!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Utöver det som Lissi redan har nämnt så älskar jag det grekiska landskapet med havet som möter bergen...det är så mäktigt! För att inte tala om maten! Måste dock säga att värmen under sommarmånaderna har jag fått svårare och svårare att stå ut med, därför reser jag helst under våren och hösten. Ivi -"endast" 132 dagar kvar Senast redigerad av Ivi den 2005-12-03 klockan 21:54. Anledning: Ville kolla nedräknaren ;) |
|
|||
|
|||
Citat:
Det måste väl vara kärlek det till detta land!!! Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Tommy |
|
||||
|
||||
Anledningen till att jag har fastnat för Grekland är, att jag känner mig tryggare där. Människorna känns rejäla och vänliga. Det är inte svårt att hitta lugna och vackra platser. Och så är det ju den grekiska maten, som är så god och nyttig.
Titti |
|
||||
|
||||
Citat:
Kanske det bästa med Grekland är att det för oss samman (=försök att hålla tråden ) |
|
|||
|
|||
Citat:
Tommy |
|
|||
|
|||
Jag tycker att jag känner mig hemma i Grekland. Och människorna är vänliga och trevliga, oftast. Och maten är god, och havet är blått, och och...
Det bara känns rätt. Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||