![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet någon om man kan ta sig med buss till vattenlandet? Vi ska bo i Geo så att det går att åka buss till Chania vet vi. Men sen... byter man buss eller måste det bli taxi?
Och så undrar jag om någon vet om det finns längdgränser på rutchbanorna. Busungen är 140 cm (snart 9 år) och ordentligt simmkunnig. Får han åka alla attraktioner? |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns några avgångar per dag från Chania enligt KTEL s hemsida
![]() // Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
tror säkert att det finns buss från Geo till Limnopolis. Han får säkert åka det mesta. Tänk på att det finns knappt skugga där och att det är bra att ha badtofflor för gångarna mellan attraktionerna är stekande varmt. /Nico |
|
||||
|
||||
![]()
Tack... bra att tänka på . Och att ta med mkt vatten med andra ord. :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Det var ett tag sen vi var där sist men hörde av bekanta som var där rätt nyligt och inget hade egentligen förändrats så jag drar mina iakttagelser. Det lilla tåget går fortfarande från Platanias om man samtidigt vill se lite apelsinlundar mm. Faktiskt en fin tur fast man känner sig som en tvättäkta turist ![]() ![]() ![]() ![]() Myssa som har 2 månader kvar... |
|
|||
|
|||
![]()
Det toget som går fra Platanias til Limnopoulis, passerer det gjennom Kato Stalos? Jeg er ikke helt sikker på hvor Limnopoulis befinner seg i forhold til Kato Stalos/ Chania etc. Noen som kan forklare veien? Det høres fint ut med en liten togtur i stedet for taxi.
|
![]() |
|
|