|
|||
|
|||
Sv: Webcam Parga
94 dager igjen for vår del
....men web-kameraet kan vi nyte hver dag |
|
||||
|
||||
Kika in på sin rast samt se folket bada när man är på jobb , inlagd på mobilen . Visa sina arbetskompisar som blir smittade av Parga samt alla vill resa dit . De är så roligt att se hur dem skiner upp . Åh ska ni åka dit , så mysigt där ser ut . Måste skriva ner nu var det var du skulle resa säger dem då
|
|
||||
|
||||
48 timmar...
|
|
||||
|
||||
Åh du är värst oj oj , vilkenpirrig känsla du måste gå omkring med nu.
Om vi inte hörs så önskar jag er en jätte fin tid i Parga. |
|
||||
|
||||
Ja du Birgitta, det känns helt underbart. Jag ska verkligen reka läget. När du sedan åker tycker jag att vi avtalar tid och plats vid lyktstolpen vi ser i web-camen. Hade varit häftigt att vinka till dig.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ja va kulllllllllllllllllllll du de gör vi |
|
|||
|
|||
Ja, det kan man kalla nedräkning...gött !! Ha en skön resa Mysofix
Får vänta några veckor till..... //Maggan |
|
||||
|
||||
Tack Maggan1. Det är så härligt att ha resan framför sig. Fast den går ju väldigt fort över och sedan är det bara att börja längta igen..
|
|
|||
|
|||
Vinka till mig me'....
|
|
|||
|
|||
..just nu: 27,6 grader...någon har köpt sig en stor badring typ bildäck och pilar ner mot stranden för att guppa i....alla ligger skönt under sina parasoller o njuter.... ser väldigt behagligt ut
//Maggan |
|
|||
|
|||
Någon som vet om det fläktar något på Valtos Beach? Ser ut som det är kavlugnt hela dagarna om man tittar på den här web-kameran, som iofs är en annan strand. Är det lika lugnt på Valtos Beach?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Så konstigt att inga människor ligger på stranden och inga solstolar är på plats. Vad är det som har hänt här ??? |
|
||||
|
||||
Citat:
Brukar det vara fullt vid denna tiden? Min första tanke var maneter men då brukar folk ligga i solstolarna. Ser ingen röd varningsflagga heller. Fotboll på TV är det väl inte vid denna tiden . Annars ser det helt underbart ut....... |
|
|||
|
|||
Såg det oxå nyss..mysko. Har frågat greker där nere om dom vet vad som händer
|
|
|||
|
|||
Ja, ser mysko ut..inga människor i rörelse heller...
//Maggan |
|
|||
|
|||
Citat:
"Min grek" som är i närheten där nere säger det är "fruktansvärt" varmt..men det borde ju då verkligen betyda att folk vill bada i havet...fattar nada jag. |
|
|||
|
|||
Hmm..weird...
|
|
||||
|
||||
Ja visst ser det otäckt öde ut. En plats som har massor av folk i solen som i dessa tider ??? Kikat alla dagar hur folk ligger och solar samt badar men varför är stranden öde ?
Birgitta |
|
|||
|
|||
Hej ,Jag tycker det verkar jättekonstigt kl är just nu 14.00 där nere och ingen badar .Nä nu blir man ju orolig något måste ju ha hänt// Micke
|
|
||||
|
||||
Mysofix är ju där nere just nu...hm om man hade skickat ett sms så kanske hade vi fått veta lite.
Birgitta som har 48 dagar dit |
|
|