|
|||
|
|||
Lördag...
Äntligen,nu på lördag bär det av till "min"Ö igen,det ska bli underbart.Är det flera "Kalimeror" som är där då,vore kul att ses över en ouzo i så fall!! För ett par år sen träffades vi några st på Bourtzi,jätte kul att få se oss i verkligheten hahaha! Väntar på svar....
|
|
||||
|
||||
Sv: Lördag...
Skrutt! Jag minns det som igår, kvällen på Bourtzi och hur trevligt vi hade det. Tyvärr har vi haft otur med vädret på Skiathos, två gånger! - nu pratar jag inte några regsskurar ... Men eftersom det är en av favoritöarna så kommer vi att resa dit igen, och ser då fram emot att träffas.
Ha en riktigt skön vecka på "din ö" med mycket sol och mycket ouzo |
|
|||
|
|||
Vi var på Skatihos i 2002 fra 9. september og 2 uker, hvorav det regnet minst en uke. Vannet samlet sg i gatene og det luktet kloakk.Vi drar aldri så sent mer dit, ifåfall må det bli i august. Da er vel øya full av turister??
|
|
|||
|
|||
Ja Sjöborren,visst va det trevligt...Om man kan tro väderprognosen ska det bli strålande sol o varmt nästa vecka,men men man vet aldrig! Strunt samma jag älskar Skiathos oavsett väder! Kram
|
|
|||
|
|||
Reiser nedover på Tirsdag og ser frem til en uke i solen. Har vært på Skiathos mange ganger i månedsskifte august / sept. og kun hatt 1 dag med regn opp gjennom årene
Svein |
|
||||
|
||||
hej, vi funderar oxå på Skiathos nästa helg. Har du tips på något boende? Förhoppningsvis regnar det inte
|
|
|