|
||||
|
||||
Sea Star
Enligt Tilos Travels Facebooksida är Sea Star igång. Skönt!
|
|
||||
|
||||
Sv: Sea Star
- veldig bra!
|
|
|||
|
|||
UNDERBART!!
|
|
||||
|
||||
Härligt!
|
|
||||
|
||||
Är det Sea Star man åker med om man bokat charter? Vi åker med Ving och vad jag förstått ska vi åka över till Tilos söndag kväll och därifrån nästa söndag morgon om allt går enligt plan men jag vet inte vilken båt som avses.
|
|
||||
|
||||
Yapp, det är Sea Star.
|
|
|||
|
|||
Är det någon som vet om Sea Star är i trafik? Hittar den inte i tid tabelllen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
Om man kommer på förmiddagen med flyg, hur ordnar charterbolagen transport och vilken tid går då färjan? Var ligger Kamiros Skala i förhållande till Mandrakihamnen som väl är Sea Stars avgångshamn? Man vill ju veta hur man ska fördriva väntetiden bäst
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Nja, den har inte varit i trafik sedan 28 juli, i onsdags provkördes den bara utan passagerare....men vi håller tummarna!
Citat:
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
Tack, tack! Låter bra..inte så långt kvar nu, bara 3 veckor.
Lissi |
|
||||
|
||||
Vad finns att berätta om Fedon? Vad för slags skuta är det? Någon bild?
Masse |
|
|||
|
|||
Den ser ju inte jättestor ut så man får ju hoppas att det inte blåser för mycket. Jag hoppas att Sea Star är lagad till vi ska åka.
Lissi |
|
||||
|
||||
Tack Alruts. Som Lissi säger så är den ju inte jättestor. Verkar inte heller vara en katamaran utan en vanlig skuta. Jag själv, som älskar att vara till havs oavsett flytetyg, har inga problem med det.
Värre är det med min kära hustru som är precis tvärt om. Skulle nuvarande läge kvarstå när vi ska åka så innebär det mindre båt och längre sjöresa än vad som utlovats. Birgit kommer INTE att "göra vågen"! Masse |
|
|||
|
|||
Hej!
När jag kollar kartan får jag uppfattningen att sjöresan blir kortare om när man åker från Kamiros Skala till Tilos än om man åker från Rhodos stad?? mvh ElisabetK som åker på söndag!!! |
|
||||
|
||||
Ja, Sea Star är tyvärr ur trafik igen. Nu har Tilos Travel lagt ut info om Fedon. Ni som åker charter behöver inte kolla detta, men för andra kan det vara bra info:
The Fedon, is operating from Kamiros Skala (Rhodos Island), to replace the Sea Star. Contact captain Vasilis direct at his mobile number, 0030 6942 799487 or 0030 6986 420747 for departure details and timetable. |
|
||||
|
||||
Citat:
Masse |
|
|