Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-05-01, 20:05
Annika_ Annika_ är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Flyg från Skiathos

Behöver flyga från Skiathos till Arlanda i slutet av juli. Har kollat på flera charter bolag samt olika flygbolag men hittar bara till Skiathos. Är det någon som har tips på vilka bolag som flyger därifrån?
Svara med citat
Gammal 2013-05-01, 22:48
urpe urpe är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2006
Standard Sv: Flyg från Skiathos

De jag hittar är Olympic Air via Athen & Blue Panorma Airlines via Rom
Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 09:45
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Annika_ Visa inlägg
Behöver flyga från Skiathos till Arlanda i slutet av juli. Har kollat på flera charter bolag samt olika flygbolag men hittar bara till Skiathos. Är det någon som har tips på vilka bolag som flyger därifrån?
Ja har åkt hem från Skiathos flera gånger med enkel biljett. Jag har flygit hem med Apollo och Fritidsresor. Har du kollat noga.
Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 12:04
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Annika_ Visa inlägg
De som flyger dit brukar också flyga därifrån. Jag har flugit enkelresa hem med både Apollo och Airtours. Dessa resor ligger inte ute på nätet, men ring dem!

Karin
Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 14:01
Lajsa Lajsa är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009

Det stämmer att det kan vara svårt att hitta enkla biljetter via charterbolag. De säljer ju nästa uteslutande tur-och-retur. Har diskuterat det här ett antal gånger med en god vän som jobbar på resebyrå och enligt honom kan man alltid ringa resebolaget (som karinafp nämnde) och kolla om de kan "lägga upp" enkla biljetter. Tyvärr kan detta vara svårt att få igenom i högsäsong (juli-augusti framförallt) eftersom det då innebär att bolaget flyger ner med en "tom" stol på utresan. En stol som de många gånger inte lyckas sälja som enkel eftersom DE FLESTA som bokar via charterbolag är ute efter just en tur/retur. Men jag skulle ändå ringa och fråga om jag var du, det kan ju vara så att de kan lösa det
Annars går det säkert reguljärflyg, men antagligen får du mellanlanda någonstans. Lycka till
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:23.