|
|||
|
|||
Paviljong i pigadia
Har varit på karpathos 2senaste åren o bott hos Elias i Pigadia.Enormt trevlig o hjälpsam.Hoppas att han tillfrisknar o kan återuppta uthyrningen.Hade bokat hos honom i år igen men fick nu boka om.har bokat pavilon i Pigadia.Tänkte nu höra om någon bott där tidigare eller vet nåt om det.
|
|
||||
|
||||
Sv: Paviljong i pigadia
Pavilion ligger bra till mitt i staden. Jag har inte bott där, men går ofta dit för att uppdatera mig. George har bra ordning på sina datorer, snabb uppkoppling och man behöver bara betala för exakt den tid man använder. Antar att han har fri wifi för de som bor där, det vet jag inte. I källaren finns det tvättmaskiner man får hyra, vilket vi brukar göra ibland. Du kommer säkert att få det bra där.
Karin med tre veckor kvar i Pigadia |
|
|||
|
|||
Tack Karin det låter bra,men du kanske har nåt bättre boende att rekomendera.Är inte intresserad av nåt lyxboende,utan något enkelt.
|
|
||||
|
||||
Är det "enkelt" du vill ha, skulle jag i normala fall rekommendera Blue Sky, där vi bor just nu, men tant Maritsa ska åka till Rhodos och operera sig i morgon, så vi är litet oroliga. Själv tror hon att hon skall vara tillbaka i full gång på tisdag, men hon är 77 år, gumman... Här är i alla fall enkelt, men mycket centralt, alldeles vid taxitorget.Badrum, AC, Wifi och enkel köksutrustning. Två balkonger, så man kan få ett trevligt korsdrag.
Riitta brukar bo på Amaryllis, som ligger ungefär mitt emellan Blue Sky och Elias. Det finns ett antal mindre hotell och rumsuthyrningar inne i stan, men jag tror att du kommer att få det bra på Pavilion. Karin Senast redigerad av karinafp den 2013-07-06 klockan 17:48. |
|
|||
|
|||
Då tror jag att jag behåller Pavilion.Hur är det annars på Karpathos,nåt nytt från ifjol,Mikes är väl kvar?Hörde att flera butiker o restauranger var stängda,är det så?Längtar redan dit.åker först i augusti.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin som håller sig borta från solen i morgon |
|
|