![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg tenkte jeg skulle bestille meg en slik guide jeg også, men så ser jeg at den kun kan bestilles fra Sverige. Er det noe jeg kan gjøre for å få meg en slik guide, selv om jeg bor i Norge? Har jeg misforstått noe, eller?
Lille |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
nu bor jag i för sig i sverige, men nu när jag beställde några guider så fick jag dem på min epost. kan man inte göra likadant till de som bor i våra grannländer och i så fall ta bara lite mer betalt i så fall?
![]() för dem som är här på kalimera har ju på något sätt tillgång till internet och har förmodligen en epost. eller? ![]() /inha Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja, det vil vi SÅ KLART ![]() HVILKEN J O B B du gjør med oppdatering for tiden , Janne! Denne ene øya etter den andre presenteres med r e k o r d f a r t ![]() Når tror du hele guiden vil være ferdig ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Janne! varför inte göra som de kreativa affärsmän som säljer alkoholhaltiga godsaker via internet. Inom EU är det ju (ganska) lagligt men till kunder i Norge adresseras paketen till närmsta postkontor eller bussgodsterminal på svenska sidan gränsen. Vad som händer sedan är den resandes ensak...
//PO ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg kunne bruke adressen Poste Restante Nordby Kjøpesenter ![]() Men jeg er nok f o r sjelden på Harry-tur, og ikke er det postkontor der heller tror jeg. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men om du har 200 svenske kroner, kanskje kjenner du noen som drar på Harry-tur...?
![]() ![]() Ia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pay Pal eller liknande?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jamen litt gammeldags får man bare være om det gjør så man kan få den fantastisk flotte guiden !!
![]() Men det er vel kanskje ikke helt lov til å sende penger pr. post. Jeg har hatt mye glede av min guide..... ![]() Vet du når du har den ferdig? Mine Kalimeratrøyer har jeg også hatt mye glede av, selv om jeg er Norsk ![]() Ia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|