|
||||
|
||||
Sv: Roliga jamare
Den här stackaren på Maistrali på Iraklia hade så här snett huvud. Född sådan enligt Elena och Christos!
|
|
||||
|
||||
Den här lilla gynnaren tiggde tufft vid alla bord på Patrikos taverna på Thassos. Fast han var så liten var han inte rädd och alla blev ju bedårade så klart.
|
|
||||
|
||||
Sicka små stackare. Här kommer en solkatt till. Notera tungan.
|
|
||||
|
||||
Den här lilla kattungen gillar att lukta gott
Simetra |
|
||||
|
||||
Det blev visst fel bild / Simetra
|
|
||||
|
||||
Aha, ännu en såpastjärna är född.
|
|
||||
|
||||
Den här "fönsterkatten" sover på sin favoritplats i skyltfönstret i Pigadia på Karpathos
|
|
||||
|
||||
Alltså, min kissekatt hemma (Pussel, även kallad Pusslet), har dille på att slicka tvål i badrummet!
|
|
||||
|
||||
... helt klart en blivande såpastjärna!
Citat:
Simetra |
|
||||
|
||||
Tvålfagra katter som löddrar ur munnen?
|
|
||||
|
||||
Min lilla kattungekompis på Karpathos hade mycket hyss för sig
|
|
||||
|
||||
Vad sägs om en svans och huvudlös katt då?
|
|
||||
|
||||
Undrar hur många av de nio liven som gick åt?
|
|
||||
|
||||
Säg det Monica. Förresten har du kollat på de andra bilderna i början av den här tråden. En katt bör vara bekant för dig.
|
|
||||
|
||||
Fina kattkompisar som väntade på oss varje gång vi öppnade dörren på Gran Canaria!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Den till höger är jättelik en gammal kattkompis till mig. Världens goaste katt. De var söta båda två förresten.
|
|
|||
|
|||
Sååå fina Katitzi!..
|
|
||||
|
||||
Agge, det är ju Boulis! Han sov bra överallt. Tyvärr dog han förra året, bara försvann så vi vet inte riktigt vad som hände. Kort men fritt och intensivt liv är det vanliga här, även bland "tama" katter. Vi har ju många matgäster förutom riktigt tama, och ena året är de där, nästa inte. Just nu har det varit ett friande utan all like, men nästa vecka ska jag åka till veterinären med vår vackra Omorfoula, fler ungar behöver vi inte...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Alla sovplatser är bra! Kattungen kanske också är till salu! Platen Kokkari på Samos.
|
|
|