|
|||
|
|||
Sv: Fototevling 2014
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
I år blir det som vanligt, men nästa år kan det säkert bli en eller annan förändring. Min tid är, och kommer att vara, begränsad ett tag framöver. Jag håller nämligen på med saker som ska hända på Kalimera nästa år. |
|
||||
|
||||
N å ble nysgjerrigheten pirret kjenner jeg
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Mitt förslag till kategori är "Grekiskt vardagsliv". Masse |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag kollar bara igenom EN gång och de tre som jag reagerar på, som sticker ut, eller är väldigt annorlunda inom det givna temat förstås, de röstar jag på. Det blir mest rättvist, för om det finns t ex fem alldeles snarlika bilder varav två säkert är tagna på samma plats, vilken ska man då välja? Nä då går de bort istället även om de som ensam bild kanske fått en röst..... Men alla lägger givetvis ner precis så mycket tid de vill på tävlingen, deltar eller inte. Lissi |
|
||||
|
||||
Jag med.
|
|
||||
|
||||
...på denne tiden i fjor..... :
[2013-04-05, 11:31 Kalimera Kalimera är uppkopplad nu Admin Reg.datum: nov 2004 Ort: Karlskrona Inlägg: 14 943 Standard Sv: FOTOTEVLING 2013 Då var det bestämt och klart. Läs om tävlingen här...] ... hvordan b l i r det i år....... ? |
|
|||
|
|||
Bästa bild räcker. Lagom många bilder att se på och OMVÄXLING!
Lissi |
|
||||
|
||||
Har inte hunnit med det ännu kari. Kommer innan påsk, det kan jag lova.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det blir säkert bra Får börja öva mig och ta närbilder
Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
Instämmer... |
|
||||
|
||||
Tack Janne!
Jag tycker att det är spännande kategorier och jag gillar att det finns tre att välja på. Kategorin "närbild", tycker jag är särskilt lockande och utmanande. /Lena |
|
||||
|
||||
Ja närbilder är kul och ofta riktigt bra, men samtidigt stor risk att det blir många bilder som skulle kunna vara tagna var som helst. Hoppas alla fotografer tänker på det och tar närbilder där man ser att det är i Grekland.
|
|
||||
|
||||
Bra val av kategorier, Janne! Närbild blir mycket spännande. Känner igen mig på Semester-bilden, då jag själv suttit på samma altan på Telendos
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Ja jag tycker!!! Många bilder kunde man ha tagit även i Sverige.
Massa hundar + fåglar på nån stolpe! Det ska var semesterbilder från Grekland! |
|
||||
|
||||
Tycker DU ja..
|
|
|