|
|||
|
|||
Sv: Storebror ser oss - også på Kalimera
|
|
||||
|
||||
Ja Admirala jag bryr mig för nu ha de börjat ringa upp hem privat från de sidor jag besökt kollade upp försäkringar och vips så ringde bolagen en efter en och det tycker jag börjar gå för långt. Om, om jag ville ha den kontakten hade jag aldrig kollat upp på internet utan ringt dem direkt. Blir väldigt less...
Myssa... |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv har jag telefonnumret anslutet till Nixregistret, det ringer aldrig någon annan än de som "får" ringa. /kimmen |
|
||||
|
||||
Om det gäller bilförsäkringar så måste jag söka på reg numret men det ska inte per automatik innebära att jag blir uppringd av de jämfördas bolag dagen efter. De till och med började samtalet med att jag sökt och jämfört försäkringar på nätet Så det är inte så svårt att tro på... Men Väldigt svårt att göra något via nätet idag utan att uppgifter samlas in och brukas. Jag har även Nix men de kommer undan genom att använda sig av vanliga mobilnummer. Vilket jag påpekar. Trist är det iallafall tycker jag...
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vad gäller NIX-register tror jag att det numera finns ett sådant även för mobilnummer. /kimmen |
|
||||
|
||||
077 2280000 är numret till nix-mobil.
Använder Adblock för att slippa annonser på bl a Facebook. Lena |
|
|||
|
|||
Hils på min kompis Stelios! Neida, det er ikke tull en gang,
denne mannen som i dag hilste meg fra kalimeras reklamebanner, kjenner jeg faktisk! |
|
||||
|
||||
Haha, så kan det gå
|
|
||||
|
||||
När vi satt i bilen idag pratade vi om sommarsemestern.
Jag nämnde Västkusten, Tylösand mm. När jag senare tittade på telefonen så var det reklam om.. ja Tylösand!! Förra veckan pratade vi om sömlöshet, atros och tandimplant..som alla ungdomar gör..ja då kom reklam om just detta!! Snacka om att storebror ser allt!! Nu ska jag prata om kebabsås så jag äntligen får orginal receptet!👂Gonatt Storebror! / Kajja |
|
||||
|
||||
Re: Sv: Storebror ser oss - også på Kalimera
Citat:
|
|
|