|
|||
|
|||
Tillbaka till Parga!
Då var det bokat och klart!
Åker till Parga i september. Var där för första gången i juni förra året och ser fram emot att få komma tillbaka. Reser på egen hand även i år och bor på samma hotell, Perivoli. Det är något med Parga som gör att man vill komma tillbaka och detta blir nog inte heller sista gången jag åker dit Jag hoppas inte att september är sent att åka men jag hoppas att lugnet har lagt sig igen efter högsäsongen, solen skiner och havet är varmt! /Lotta |
|
|||
|
|||
Sv: Tillbaka till Parga!
Grattis Lotta för den bokade resan till Parga!
Vet hur "gött" det känns när man just bestämt sig och bokat. Säkert en perfekt tid att resa i september. Lugnt och skönt och varmt i vattnet. Perivoli hotell med sina vackra citronträd i trädgården och centralt läge var du ju nöjd med förra gången. Bra val tycker jag. Hoppas vi kan resa tillsammans igen till Parga! /Marja |
|
|||
|
|||
Grattis med bestilt tur til Parga! Parga i september er kjempefint. Vi har vært der mange ganger i september, og skal dit i høst igjen. Veldig varmt i vannet, og behagelig temperatur ellers. Vi har hatt noen regnskurer (større fare for det jo senere i september man reiser). Selv om de er intense, varer de som regel ikke lenge, og det blir fresht og godt etterpå.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jamaz. |
|
|