|
||||
|
||||
Sv: Att det kan vara så svårt att bestämma sig...
Tack för goda förslag! Jag har begrundat och samtidigt förstås letat flyg de (få) dagar som är möjliga att åka, och sakta men säkert närmat mig ett beslut. Det ni skrivit har hjälpt till att sortera ut vad jag egentligen vill och inte vill, men jag tar gärna emot fler tankar och förslag. Ska boka så snart som möjligt!
|
|
||||
|
||||
Inget att tveka om. Boka en flygstol till Rhodos. Ta båten över till Tilos. Och bara njuuuuuuuuuuuuuuuuuut ...................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Masse |
|
||||
|
||||
Tänkte bara återkoppla och tacka för goda förslag. Tyvärr blir det ingen resa denna gång, dels på grund av att jag inte hittade biljetter till hyfsat pris till någon destination jag ville åka till, dels på grund av att en del annat som kräver uppmärksamhet dök upp.
Jag hade två alternativ som ändå låg nära till att ha blivit av, flygstol till Chania t.o.r. och en mycket billig hemresa från Lesbos. Till den första fanns inga vettiga anslutningar till Arlanda och till den andra fanns inga möjligheter att ta sig dit som inte skulle ha blivit både dyra och tidskrävande. Santorini var inget alternativ, jag har åkt runt där och vet att det är en mycket fin och speciell ö, men den är ändå inte i min smak; det är för långt mellan de fina platserna. Honeymoon har jag besökt och vet hur glada och härliga värdparet är, men jag skulle inte kunna tänka mig att bo där. Av övriga förslag har jag varit på alla utom Parga, men eftersom jag i grunden inte är någon återvändare (med några undantag som inte ligger i Grekland) kändes de inte aktuella, och Parga har av någon anledning aldrig lockat mig. Men återigen, jag är jätteglad och tacksam för alla förslag, det hjälpte till att rensa tankarna. Ska komma ihåg dem till nästa gång! |
|
|