|
||||
|
||||
Poddkändis
Vagabond har grekiska veckor och i den här podden samtalar en Greklandskännare med en ännu större Greklandskännare
http://www.vagabond.se/artiklar/radi...-grekisk-oluff (Kan inte bädda in länken i text på varken ipad eller iphone utan att safari kraschar ) |
|
||||
|
||||
Sv: Poddkändis
Haha, vad kul. Visserligen har man hört det mesta förut, men kul ändå.
Roligt att Janne och Kalimera uppmärksammas. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Ja precis. Även om man hört det så är det ju lustfyllt
|
|
||||
|
||||
Neej. Inte såå lustfyllt då Per Andersson pratar mer än Janne.
Och många frågor till Janne och hans relation till Grekland hade kunnat ställas. Och ljudet sedan... Janne hade faktiskt förtjänat bättre. |
|
||||
|
||||
Just så Xenos.Jag lyssnade bara en stund för det var ett förfärligt dåligt ljud
|
|
||||
|
||||
Skriv på facebooksidan och klaga! Jag såg att du hade varit där, Cia. Då kanske han minskar på bakgrundsljudet nästa gång - eller undviker att lägga beslag på micken själv.
|
|
|||
|
|||
Ååååh, vilka flashbacks jag fick när Janne pratade om Ios! Var där 2 år i rad när jag var 18-19(för mååånga år sedan, ca 26). Inte varit där sedan då. Kul att höra! Inte såå dåligt program väl
|
|
||||
|
||||
Har gjort det nu Inkan
|
|
|||
|
|||
Jag får inte fram något ljud alls....
|
|
||||
|
||||
Det var ingen intervju med mig utan ett samtal mellan mig och Per. Att vi satt på ett kafé var bra för mig, för då var jag inte så nervös. Jag har inte lyssnat ännu.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det du sa om Kreta var härligt. Och det var också bra när ni pratade om Naxos, eftersom ni båda hade en tydligt stark känsla för ön. |
|
||||
|
||||
Var det på Grekmässan i feb?
|
|
|||
|
|||
Åh, så härligt att höra Ert samtal om Grekland... särskilt när ni pratade om Amorgos och Naxos.. kändes som att vara där igen... för det var ju inte så länge sen...
Tur jag snart är på väg igen..... |
|
||||
|
||||
Citat:
Nej, det var nu i påskas. Jag åkte upp. Vi träffades på Café Rival på Mariatorget. |
|
|||
|
|||
Så himla kul att få höra din röst Janne.
Monica |
|
||||
|
||||
Igår ringde Radio Blekinge och ville att jag skulle vara med och prata om Grekland. Tackade nej denna gång eftersom det var livesändning.
Lustigt att allt händer på samma gång. |
|
||||
|
||||
Klart du skulle varit med. Direktsändning, då slipper du ju höra dig själv!
|
|
||||
|
||||
Har all respekt för att man kan känna lite spänning och tveka inför framträdanden ibland. Men min erfarenhet är att om det handlar om ämnesområden som man behärskar så släpper det snabbt. Och finns det någon här i landet som behärskar att resa i Grekland så är det väl du Janne. Så nästa gång du får frågan hoppas jag att du tackar ja, även om det är direktsändning, och tar för dig och snackar om det som du tycker är så kul och intressant.
Dessutom har du en jä..kla hop med supporters här på Kalimera som backar upp dig! Kul med Vagabond-samtalet! Lyssnar gärna på dig flera gånger. Masse |
|
||||
|
||||
Nu är nog min livskvot fylld.
|
|
||||
|
||||
Janne, jag lyssnade också fastän jag hann inte med hela så ska ta och fortsätta nu när det blir lite lediga dagar. Du blev ju riktigt levande! Inte för att jag har tvivlat på att du är verklig. Trevlig Valborg! / Anne |
|
|