|
|||
|
|||
Bo i Nea Chora oktober 2015
Vi drar til Chania 6.-13. oktober og tenker å bo i Nea Chora. Opprinnelig hadde vi planlagt å bo på Posidonio, men ser ut til å være fullbooket.
Vi ser derfor på alternativ: Stelisia. Her har de rom med sjøutsikt. Av bilder på Booking ser det ut som om det kan være hus fornan hotellet som skygger for utsikten. Har noen av dere bodd der eller vet noe om dette? Hvordan er dette hotellet? På Semeli og Acrocaria rom med balkong ledig, men ser ut til å være på baksiden. Andre alternativer med havutsikt?? Vennlig hilsen Pelagia |
|
||||
|
||||
Sv: Bo i Nea Chora oktober 2015
Ta kontakt med Arocaria eller Semeli direkt. Då får du havsutsikt.
Arocaria har mailadress: contact@arocaria-apts.gr. Fotis brukar svara ganska snabbt. Birgitta. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Stelisia , där vi bodde 2013 hade balkonger med finfin havsutsikt. Däremot var hotellet inget vidare i övrigt så där vill vi inte bo igen.
Posidonio bodde vi på förra hösten och storivdes med jättefin balkong runt i vinkel och sned havsutsikt. Nästa gång blir det kanske Arocaria eller Frini. Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Håller med... Stelisia skulle jag aldrig bo på igen Jag har bott på Arocaria och varit väldigt nöjd // Malin |
|
|||
|
|||
Hei alle som har svart!
Nå har jeg mailet med Fotis og fått havutsikt på Arocaria. Det blir bra. Takk for alle tips jeg får her på forumet. Det gjør det så mye lettere å velge rett. Jeg mistenkte jo at Stelisia ikke var noe særlig, derfor spurte jeg. Og takk for mailadresser. Til Lissi: Vi bodde på Posidonio rett etter at du hadde vært der, og spurte etter det rommet du hadde. Det fikk vi ikke, men vi bodde på toppen med flott utsikt. Hotellet kan anbefales i de øvre etasjene. Frini: Der gikk vi jo forbi. Vi syns kanskje det virket litt innestengt, men tar vare på tipset. Nå drar vi snart 2 uker til Kalamaki, der vi skal bo på Vigla denne gang. Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
Og så glemte jeg å nevne at vi også i år tar 2 netter på hotel Glaros i Paleochora midt i de 2 ukene.
Vi syns egentlig det er stor nok dose om gangen. (Jeg vet at dere ikke er enig med meg!!) Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - som önskar trevlig semester! |
|
||||
|
||||