|
||||
|
||||
Sv: Mamma Mia! The Party blir taverna i Stockholm
Såg att alla fyra abborna var där med. Progress!! Visserligen kom de var för sig, men ändå.
|
|
||||
|
||||
Men de stod på scenen tillsammans, men de sjöng inte. Men ändå.
|
|
|||
|
|||
Alexandra Pascalidou skriver på sin Facebooksida att hennes Mamma är med i produktionen och spelar Mormor/farmor. Kul!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Nu har nyheten även nått Ekathimerini.
|
|
||||
|
||||
Det blev en succé, för nu är hela våren slutsåld, och de har släppt biljetter till hösten.
|
|
|||
|
|||
Re: Mamma Mia! The Party blir taverna i Stockholm
Jag må svära i kyrkan men har aldrig varit så förtjust i ABBA och blev bjuden på mamma Mia- musikalen. Förutom dekoren var det ju inte något som hade något grekisk touch över huvud taget. Men men. Tyrol behövde en kick i rumpan och om maten och lokalen är grekisk önskar jag alla en fantastisk upplevelse
|
|
||||
|
||||
Förlåt om jag tog tråden men ville inte starta en ny...bara göra ett inlägg,
På grund av Josefin Nilssons tragiska bortgång och nära samarbete med Björn o Benny måse jag bara säga: Lyssna/köp hennes skiva "Shapes"!! Helt underbar och väldigt B&B! Tidlös och visar vilken fantastiskt sångerska hon var! Så glad att jag har kvar den! Gonatt alla |
|
||||
|
||||
Nu har jag varit på Tyrol. Det började med ouzo och slutade med dans En trevlig kväll i gott sällskap. Medryckande ABBA-musik och god mat. Dekoren var grekisk men visst saknades alla de där ljuden (eller oljuden beroende på hur man ser det) och framförallt den där speciella doften av Grekland
RAN |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
I torsdags fick vi lite försmak av Grekland då vi besökte Tyrol och Mamma Mia the party.
God mat och härlig musik och dans. Nu får vi vänta på Greklandsresan. Margaretha |
|
|||
|
|||
I torsdags fick vi lite försmak av Grekland då vi besökte Tyrol och Mamma Mia the party.
God mat och härlig musik och dans. Nu får vi vänta på Greklandsresan. Margaretha |
|
||||
|
||||
Kul att du också är nöjd. Många verkar vara det, och jag hoppas att jag också kommer dit någon gång.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inte har jag ju varit där och mannen från Kreta som nämns är en okänd storhet för mig. Men nyheten om Mamma Mia the party har nu i alla fall nått Kreta.
http://www.chaniapost.eu/2017/03/21/...marina-chania/ Där kan man nog ha en kul kväll. / Anne |
|
|